دانلود کتاب آموزش Team Foundation Server به زبان فارسی

دانلود کتاب آموزش فارسی Team Foundation Server

 

دانلود کتاب آموزش فارسی Team Foundation Server

| آموزش مدیریت پروژه بین اعضای تیم برنامه نویسی با TFS |

 

آموزش TFS یا Team Foundation Server نام یک کتاب آموزشی جدید به زبان فارسی است که برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده ایم. نرم افزار Team Foundation Server، که چندی پیش نسخه 2017 آن را خدمت شما کاربران عزیز معرفی کردیم، محصولی رسمی از کمپانی مایکروسافت است که به منظور مدیریت سورس کد پروژه های نرم افزاری، گزارش گیری، مدیریت پیش نیازها، مدیریت پروژه و … مناسب برای انواع پلتفرم ها و IDE های مختلف برنامه نویسی از جمله ایکلیپس، ویژوال استودیو و … است.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را آماده کرده ایم که در آن، آموزش کامل نرم افزار TFS همراه با تصاویر و بیانی روان خدمت شما مدیران پروژه توضیح داده شده است. نرم افزار مذکور، راهکاری رسمی از سوی کمپانی مایکروسافت است که به منظور مدیریت و سازماندهی پروژه های تیمی و گروهی در انواع محیط های برنامه نویسی عرضه گردیده است. شما می توانید پروژه های گروهی خود تحت ویژوال استودیو 2010 و بالاتر، ایکلیپس، اکسل و … را توسط TFS مدیریت کنید. هم اکنون می توانید کتاب آموزش Team Foundation Server به زبان فارسی را به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 1.40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR