دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای PC

دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای PC

 

دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای کامپیوتر

| بازی فوتبال ربات ها |

 

Robot Soccer Challenge بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2017 توسط Render System ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Robot Soccer Challenge نام یک بازی کامپیوتری جدید، مخصوص طرفداران فوتبال است، اما اینجا خبری از بازیکنان بزرگ فوتبالی نیست ! بلکه ربات هایی با امکان کنترل در نقش بازیکنان قرار دارند. اکنون وقت آن است که مهارت ها و توانیی های خود در ورزش فوتبال را به نمایش گذاشته و تیم خود را تا دستیابی به بزرگ ترین موفقیت ها پیشرفت دهید.

اگر فکر می کنید که هنوز با اصول اولیه این بازی و روش های هدایت توپ آشنایی ندارید جای نگرانی نیست ! چرا که می توانید در حالت تمرینی با امکانات و توانایی های مختلف ربات خود آشنا شوید. تصور کنید که ربات هایی هوشمند، بتوانند توپ را کنترل کنند ! همچنین شما می توانید کشور دلخواه خود را انتخاب کرده و در لیگ دلخواهتان قهرمان شوید. از سیار امکانات این بازی می توان به مسابقات دوستانه و چند نفره اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Robot Soccer Challenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Robot Soccer Challenge1 300x169 - دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای PC Robot Soccer Challenge2 300x169 - دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای PC

 

Robot Soccer Challenge3 300x169 - دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای PC Robot Soccer Challenge4 300x169 - دانلود بازی Robot Soccer Challenge برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: SSE2 Instruction Set Support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DX9 (Shader Model 3.0) or DX11 with Feature Level 9.3 Capabilities
Storage: 500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 231 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR