دانلود Microsoft Azure DevOps Server 2019 Update 1.1 – توسعه گروهی پروژه های نرم افزاری

دانلود Microsoft Azure DevOps Server 2019 Update 1.1 - توسعه گروهی پروژه های نرم افزاری

 

دانلود Microsoft Azure DevOps Server 2019

| توسعه گروهی پروژه های نرم افزاری |

 

Microsoft Azure DevOps Server 2019 Update 1.1 نام نسخه تیمی نرم افزار ویژوال استودیو است. همانطور که می دانید، محیط توسعه فوق قدرتمند ویژوال استودیو، یکی از محیط هایی است که بسیاری از اپلیکیشن ها در آن توسعه داده شده اند. توسط نرم افزار ویژوال استودیو، دولوپرها و شرکت های نرم افزاری بزرگ، قادر هستند پروژه هایی بسیار بزرگ را با اهداف تجاری آغاز کنند. در محیط توسعه Visual Studio امکان کدنویسی به انواع زبان های برنامه نویسی وجود دارد، در جدیدترین نسخه های این نرم افزار، دولوپرها حتی می توانند برای iOS، اندروید و ویندوز 10 موبایل نیز اپلیکیشن بنویسند !

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نسخه توسعه گروهی ویژوال استودیو را برای شما بازدیدکنندگان گرامی آماده کرده ایم. اگر شما نیز از تیم های توسعه نرم افزاری باشید، احتمالا می دانید که کار گروهی نسبت کار فردی دارای دشواری های مخصوصی است که می بایست برای سهولت آنان، از راهکارهای مخصوصی استفاده کرد. از این رو به منظور اطلاع تمامی اعضای تیم از پیشرد کارها، وضعیت رفع باگ ها و … نرم افزار مایکروسافت آژور دِوآپس قادر است این کار را برای دولوپرها و مدیر پروژه به بهترین شکل ممکن فراهم کند. تیمی هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Microsoft Azure DevOps Server 2019 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Azure DevOps Server 2019 :

– قابلیت توسعه تیمی اپلیکیشن ها و وب سایت ها به صورت گروهی

– امکان عیب یابی و پیگیری پیشرفت پروژه به صورت تیمی

– سازگاری با Visual Studio, Eclipse, Xcode

– امکان پیگیری تغییرات و کارهای انجام گرفته توسط هر توسعه دهنده

– امکان کار به صورت از راه دور

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Azure DevOps Server 2019.cover1  300x181 - دانلود Microsoft Azure DevOps Server 2019 Update 1.1 - توسعه گروهی پروژه های نرم افزاری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.09 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR