دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows 7.4.0.0 / 3.3.6 Build 396 x86/x64 + Mac/Linux

دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows

 

دانلود آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید

| نرم افزار پیام رسان ایرانی آی گپ iGap برای کامپیوتر و ویندوز |

 

آی گپ iGap Windows 7.4.0.0 x86/x64 + Portable / iGap 3.3.6 Build 396 نام نسخه کامپیوتری نرم افزار پیام رسان بسیار قدرتمند آی گپ، مخصوص سیستم های دسکتاپ کامپیوتری شماست. همانطور که می دانید، امروزه کاربرد شبکه های اجتماعی به خصوص پیام رسان های اینترنتی، به شکل قابل ملاحظه ای رو به افزایش است. از آنجا که امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری، ویدیویی توسط اینگونه اپلیکیشن ها میسر است، بسیاری از کاربران استفاده از این اپلیکیشن ها را به سایر راه های ارتباطی ترجیح می دهند. آی گپ نیز به عنوان یک رقیب جدی و بسیار قدرتمند برای پیام رسان محبوب تلگرام، مجموعه ای کامل از قابلیت های آشنا و شناخته شده ی تلگرام را در خود جای داده و به صورت مولتی پلتفرم، تمامی داده های شما را در میان پلتفرم های گوناگون همگام سازی می کند.  در این میان، برخی تولیدکنندگان بومی نیز دست به کار شده و اقدام به عرضه پیام‌رسان‌های فارسی مختلفی کرده‌اند که از جمله محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به سروش، ایتا، گپ ، روبیکا ، بله و … اشاره کرد.

آی گپ دسکتاپ با هر نوع ارتباط اینترنتی سازگاری کامل دارد، صرف نظر از آنکه شما از ارتباط 4G / 3G / 2G / EDGE یا WiFi استفاده می کنید، در تمامی این موارد آی گپ سعی داشته که بهترین سرعت و کیفیت ممکن را برایتان فراهم کند. همچون تلگرام، ایگپ از فضای ابری استفاده کرده و تمامی پیام های شما در نسخه های مختلف این نرم افزار در پلت فرم های گوناگون همگام سازی خواهد شد. شما می توانید به سادگی یک مکالمه جدید را با دوستان یا اعضای خانواده خود آغاز کرده و به ارسال متن، تصویر، استیکرهای جذاب و یا حتی ویس های صوتی بپردازید. فضای ابری ای که توسط آی گپ در اختیار کاربران قرار می گیرد به صورت نامحدود بوده و شما همچنین می توانید گروه هایی با تعداد 5000 هزار عضو ایجاد کرده و به مکالمه گروهی با دوستان بپردازید.همانطور که شاهد بودید، پیش تر نسخه اندرویدی پیام رسان iGap را برای شما کاربران عزیز معرفی کردیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی نسخه کامپیوتری این نرم افزار پیام رسان قدرتمند در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم هستیم. سرورهای پیام رسان آی گپ در داخل کشور مستقر بوده و همین امر موجب سرعت چشم گیر در برقرار ارتباطات صوتی، تصویری و یا متنی با سایر کاربران آن است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن پیام رسان آی گپ iGap برای ویندوز و کامپیوتر و اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار پیام رسان آی گپ ویندوز:

– دارا بودن نسخه های مختلف برای سیتسم عامل های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید، iOS و حتی نسخه تحت وب

– امکان همگام سازی کامل پیام ها و محتوای حساب های کاربری در میان نسخه های مختلف در پلتفرم های گوناگون

– امکان شرکت در مکالمات گروهی

– امکان استفاده از فضای ابری نامحدود

– رمزگذاری فوق قدرتمند داده ها با استاندارد امنیتی AES256

– امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری، عکس، استیکر و …

 

 

ویژگی های نرم افزار iGap اندروید :

– دارا بودن نسخه های مختلف برای سیتسم عامل های ویندوز، لینوکس، مک، اندروید، iOS و حتی نسخه تحت وب

– امکان همگام سازی کامل پیام ها و محتوای حساب های کاربری در میان نسخه های مختلف در پلتفرم های گوناگون

– امکان شرکت در مکالمات گروهی

– امکان استفاده از فضای ابری نامحدود

– رمزگذاری فوق قدرتمند داده ها با استاندارد امنیتی AES256

– امکان ارسال انواع پیام های متنی، صوتی، تصویری، عکس، استیکر و …

 

 

سوالات متداول:

پیام رسان iGap روی چه پلتفرم هایی قابل نصب می باشد؟

–  نرم افزار آی گپ روی سیستم عامل های ویندوز + مک + لینوکس + اندروید + آیفون + تحت وب قابل نصب می باشد.

آیا استفاده از iGap ویندوز بدون گوشی موبایل ممکن است؟

–  بله دسترسی نرم افزار در هر پلتفرمی مستقل از گوشی موبایل می باشد.

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

تغییر ساختار بارگزاری تاریخچه پیام ها و افزایش سرعت عملکرد
بهبود در عملکرد پرداخت و کد تخفیف
افزودن خرید بسته و شارژ اینترنت به صفحه ی گفتگو
تغییر سرویس پرداخت قبوض برای پوشش تمامی سازمان ها
بهبود در تماس تصویری
بهبود در آپلود فایل

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار اندروید :

 

iGap1 84x150 - دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows 7.4.0.0 / 3.3.6 Build 396 x86/x64 + Mac/Linux iGap2 84x150 - دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows 7.4.0.0 / 3.3.6 Build 396 x86/x64 + Mac/Linux iGap3 84x150 - دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows 7.4.0.0 / 3.3.6 Build 396 x86/x64 + Mac/Linux iGap4 84x150 - دانلود پیام رسان آی گپ برای کامپیوتر و ویندوز + اندروید iGap Windows 7.4.0.0 / 3.3.6 Build 396 x86/x64 + Mac/Linux

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 81/37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR