دانلود بازی Fast Racing 3D 1.7.0 – مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

دانلود بازی Fast Racing 3D 1.6 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

 

دانلود بازی Fast Racing 3D برای اندروید

| بازی مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید |

 

Fast Racing 3D 1.7.0 نام یک بازی اندرویدی کم حجم با گرافیک خیره کننده و بسیار جذاب است که از استودیوی بازی سازی Doodle Mobile Ltd، برای شما دوست داران سری بازی های مسابقت اتومبیل رانی عرضه می شود. با تایرهای اتومبیل خود، خیابان های شهر را با سرعتی سرسام آور طی کنید و در یکی از بهترین رقابت های اتومبیل رانی 3 بعدی حضور داشته باشید. در این بازی جذاب، شما به مجموعه ای از اتومبیل های شیک و مدرن دسترسی دارید که می توانید برای رقابت در خیابان های سطح شهر، در ترافیک های جاده ای بهترین نمایش رو از خود به اجرا بگذارید.

گیم پلی اعتیاد آور، محیط گرافیکی خیره کننده، افکت های جذاب، صداگذاری بسیار پر هیجان و … از مهم ترین امکانات ای نبازی است. شما می توانید با کسب مقام های برتر در هریک از رقابت ها، برای افزایش توان و قدرت اتومبیل به آیتم های ارتقای بیشتری دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید بازی Fast Racing 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Fast Racing 3D :

– محیط گرافیکی 3 بعدی خیره کننده با افکت های آسیب دیدن واقعی خودروها

– امکان آپگرید و شخصی سازی وسایل نقلیه

– امکان به دست آوردن پول بیشتر برای خرید اتومبیل های جدید

– امکان مسابقه با کنترل های لمسی یا سنسور شتاب سنج

– گیم پلی 10 ساعته و 48 مرحله ای

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fast Racing 3D1 150x90 - دانلود بازی Fast Racing 3D 1.7.0 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید Fast Racing 3D2 150x90 - دانلود بازی Fast Racing 3D 1.7.0 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید Fast Racing 3D3 150x90 - دانلود بازی Fast Racing 3D 1.7.0 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید Fast Racing 3D4 150x90 - دانلود بازی Fast Racing 3D 1.7.0 - مسابقات اتومبیل رانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 17 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR