دانلود SpeedRunner 6.3.41.13405 – فایل منیجر حرفه ای برای ویندوز

دانلود SpeedRunner 6.3.41.13405 - فایل منیجر حرفه ای برای ویندوز

 

دانلود SpeedRunner

| نرم افزار فایل منیجر حرفه ای برای ویندوز |

 

SpeedRunner 6.3.41.13405 نام یک جایگزین بسیار قدرتمند، برای مدیریت فایل ها در سیستم عامل ویندوز است. همانطور که احتمالا می دانید، نرم افزار ویندوز اکسپلورر، فایل منیجر پیش فرض و اختصاصی مایکروسافت، برای مدیریت فایل های شما در سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار دارای مجموعه ای از قابلیت های استاندارد و شناخته شده در میان کاربران است، در واقع فایل منیجر پیش فرض ویندوز از ابتدای عرضه تاکنون هیچ تغییری نداشته و تقریبا بسیاری از عملگرها و حتی کمبودهای آن، به مسئله ای رایج تبدیل گشته است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک جایگزین بسیار قدرتمند، برای ویندوز اکسپلورر در خدمت شما هستیم.

این نرم افزار با دارا بودن امکانات شخصی سازی بسیار گسترده، امکان تغییر در رنگ ها، مشاهده مشخصه ها و فرمت های فایل ها، یکی از بهترین جایگزین ها برای فایل منیجر سیستم عامل شماست. در بالاترین قسمت نوار تولبار این نرم افزار، شما می توانید شرتکات هایی از نرم افزارهای پر استفاده خود را قرار دهید تا به اسانی در هر زمان به آنان دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SpeedRunner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SpeedRunner :

– رابط کاربری بسیار زیبا با قابلیت کارکرد آسان برای کاربران مبتدی تا حرفه ای

– امکان باز کردن دو فولدر در کنار همدیگر و امکانات مدیریتی مجزای آیتم های درون آنان

– پشتیبانی از Drag&Drop، کپی، حذف و تغییر نام فایل ها

– امکان اختصاص دادن شرتکات به نوار تولبار بالای رابط کاربری نرم افزار

– صرفه جویی در زمان و افزایش بهره وری کار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR