دانلود قفل کودک – محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید

دانلود قفل کودک - محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید

 

دانلود قفل کودک برای اندروید

| نرم افزار محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید |

 

قفل کودک نسخه 3.0 نام یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و مفید، مخصوص والدینی است که کودکان آنان، در طول روز بیش از حد با گوشی های موبایل یا تبلت ها بازی می کنند. اگر شما نیز به دنبال راهکاری هستید که بتوانید بازی کردن کودکان خود را در دنیای بازی های ویدیویی محدود کنید، ما با معرفی نرم افزاری قدرتمند و ساده در این زمینه در خدمت شما هستیم. قفل کودک، یک نرم افزار کاملا فارسی و مفید است که می تواند گوشی یا تبلت های اندرویدی، با 2 رمز مختلف قابل دسترسی باشند. یکی از این رمزها به والدین و دیگری به کودک تعلق دارد. اگر کودک با رمز مخصوص به خود دستگاه را آنلاک کند، از این لحظه تنها به مدت 3 ساعت در شبانه روز امکان بازی کردن برای او وجود دارد.

با این کار شما به آسانی می توانید کودک خودرا برای بازی های رایانه ای محدود به مدت زمان 3 ساعته کنید. این در حالی است که والدین بدون هیچگونه محدودیتی می توانند با رمز مخصوص به خود دستگاه را آنلاک کرده و از آن استفاده کنند. این قابلیت، همانند ویژگی یوزر اکانت مهمان و ادمین در سیستم عامل ویندوز عمل می کند، با این تفاوت که در حالت قفل کودک، شما می توانید یک زمان مشخص را برای امکان بازی کردن او در شبانه روز تعیین کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار ختم قرآن برای فرج را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار قفل کودک :

– امکان کنترل فرزندان در دنیای بازی های ویدیویی

– جلوگیری از تنبلی کودکان در مطالعه و ورزش

– قابلیت محدودسازی زمانی برای موبایل بازی

– محدودیت زمانی برای عملکرد قفل کودک به مدت 3 ساعت (کمتر یا بیشتر)

– عدم وجود محدودیت برای رمز والدین

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

KidsLock1 85x150 - دانلود قفل کودک - محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید KidsLock2 85x150 - دانلود قفل کودک - محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید KidsLock3 85x150 - دانلود قفل کودک - محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید KidsLock4 85x150 - دانلود قفل کودک - محدود کردن موبایل بازی کودکان برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR