دانلود Ditto 3.21.134.0 x86/x64 – نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

دانلود Ditto 3.21.134.0 x86/x64 - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

 

دانلود Ditto

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد |

 

Ditto 3.21.134.0 x86/x64 نام نرم افزاری است که امکان مدیریت کلیپ بورد ویندوز را برای شما فراهم می کند. همانطور که می دانید، کپی کردن آیتم ها در سیستم عامل ویندوز، در حافظه ای با نام کلیپ بورد ذخیره می شود. کلیپ بورد حافظه ای است که متون و یا تصاویر کپی شده، در آن قرار می گیرند تا بتوانید آنان را در قسمت های دیگر Paste کنید. تا زمانی که آیتم جدیدی را کپی نکرده باشید، آیتم قبلی همچنان در آن باقی می ماند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده ایم، امکان دسترسی به محتویات کلیپ بورد را برای شما فراهم می کند.

Ditto به شما این قابلیت را می دهد که تمامی آیتم های کلیپ بورد را ذخیره کنید تا در ادامه نیز بتوانید همواره به محتویات آن دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب دیگر هیچگاه محتویات کلیپ بورد خود را از دست نخواهید داد و به آسانی می توانید آنان را بازیابی کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Ditto را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Ditto :

– رابط کاربری بسیار ساده و آسان

– امکان جستجو و کپی/پیست کردن آسان آیتم های قبل

– امکان سینک کردن کلیپ بورد چندین کامپیوتر

– امکان دسترسی به آیتم ها با دبل کلیک یا Drag & Drop

– امکان پیش نمایش محتویات آیتم ها

– پشتیبانی از UTF-8

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 + 11 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR