دانلود ImgDrive Pro 2.1.0 + Portable – نرم افزار ساخت درایو مجازی

دانلود ImgDrive 1.0.4 + Portable - نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

دانلود ImgDrive

| نرم افزار ساخت درایو مجازی |

 

ImgDrive Pro 2.1.0 + Portable نام نرم افزاری جدید و کم حجم، به منظور ساخت درایوهای مجازی از ایمیج های CD/DVD/HD-DVD/BD است. دیگر نیازی نیست که برای استفاده از یک درایو CD/DVD/HD-DVD/BD، همواره دیسک مورد نظرتان را درون درایو مربوطه قرار دهید ! شما با استفاده از نرم افزار ImgDrive، می توانید ایمیج مربوط به دیسک مورد نظرتان را همراه با تمامی محتویات آن، در سیستم خود مونت (مجازی سازی) کنید، این عمل مزایای بسیاری را در مقایسه با استفاده از روش سنتی دارد که در ادامه به ذکر آنان خواهیم پرداخت.

این نرم افزار شما را قادر می سازد از ایمیج هایی با فرمت های ISO, CUE, NRG, MDS/MDF, CCD, ISZ از انواع دیسک های CD/DVD/BD، درایو مجازی ایجاد کرده و با سرعت 200x به محتویات آن دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار ImgDrive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار ImgDrive :

– امکان دسترسی به ایمیج های CD/DVD/BD با سرعت 200x

– امکان مونت دیسک های CD/DVD/BD با انواع فرمت های ISO, CUE, NRG, MDS/MDF, CCD, ISZ

– قابلیت مونت کردن دیسک های صوتی

– امکان مجازی سازی همزمان 7 درایو

– پشتیبانی از Windows 2000/XP/Vista/7/8/10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR