دانلود Autodesk Moldflow Design 2017 x64 – طراحی قطعات پلاستیکی

دانلود Autodesk Moldflow Design 2017 x64 - طراحی قطعات پلاستیکی

 

دانلود Autodesk Moldflow Design 2017

| نرم افزار طراحی قطعات پلاستیکی |

 

Autodesk Moldflow Design 2017 x64 نام نرم افزار جدید و تخصصی کمپانی اتودسک، به منظور طراحی قطعات پلاستیکی و شبیه سازی مرتبط با آن در کارگاه های صنعتی و تولیدی است. همانطور که می دانید، امروزه بهره گیری از سیستم های کامپیوتری به منظور طراحی، در بسیاری از رشته های مهندسی، صنعتی و حتی پزشکی کاربرد چشم گیری دارد. به عنوان مثال در پزشکی از سیستم های هوش مصنوعی و تشخیص تصویر، استفاده بسیاری می شود. همچنین در کارگاه ها و شرکت های تولید قطعات صنعتی، استفاده بسیاری از این دسته نرم افزارها می شود. Autodesk Moldflow Design نیز نام یکی دیگر از نرم افزارهای کمپانی معروف و شناخته شده ی اتودسک، به منظور طراحی قطعات پلاستیکی است.

قطعات پلاستیکی، در اشکال و اندازه های مختلف با عمل قالب ریزی انجام می گیرد. بدین صورت که در ابتدا قالب های مربوط به آنان طراحی و سپس عمل تزریق پلاستیک و سرد کردن انجام می گیرد. این نرم افزار با دارا بودن مجموعه ای از ابزارهای تخصصی و مرتبط با طراحی قطعات پلاستیکی، از طراحی قالب گرفته تا شبیه سازی تزریق در قالب و سرد کردن را نیز به طور کامل در اختیار شما قرار می دهد. مهندسین این رشته، می توانند در زمانی کوتاه، طراحی های خود را به صورت 3 بعدی توسط این نرم افزار فوق پیشرفته انجام داده و در عمل از آنان بهرمند شوند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Autodesk Moldflow Design را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Autodesk Moldflow Design 2017 :

– دارا بودن شاخص ها، پارامترها و اصطلاحات تخصصی مربوط به عمل قالب گیری و تولید قطعات پلاستیکی

– امکان آنالیز و شبیه سازی قطعات طراحی شده با مقادیر دقیق

– امکان شبیه سازی طراحی ها با بررسی رفتار آنان در واقعیت

– کاهش عیوب طراحی و نمایش دقیق طرح ها در جهات مختلف

– سازگاری کامل با نرم افزارهای مرتبط در این حرفه از جمله Dassault SOLIDWORKS, PTC Creo

– امکان آنالیز پلاستیک ها همزمان با طراحی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR