دانلود Wireless Wizard 6.6 + Portable – نرم افزار بهینه سازی شبکه های WiFi

دانلود Wireless Wizard 6.5 + Portable - نرم افزار بهینه سازی شبکه های WiFi

 

دانلود Wireless Wizard

| نرم افزار بهینه سازی شبکه های WiFi |

 

Wireless Wizard 6.6 + Portable نام نرم افزاری قدرتمند به منظور اسکن شبکه های بی سیم و بهینه سازی پایداری آنان است. همانطور که می دانید امروزه کاربرد شبکه های ارتباطی بی سیم به خصوص شبکه های WiFi به شکل قابل چشم گیری رو به افزایش است، توسط نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز اماده کرده ایم شما به آسانی می توانید شبکه را در قالب نمودارهایی رنگی مشاهده کنید و همچنین آزمون پهنای باند را نیز بر روی آن پیاده سازی کنید. نرم افزاری که برای شما در نظر گرفته ایم، قادر است شبکه های WiFi, 2G, 3G, 4G را به طور دقیق اسکن کرده و مشکلات آنان را شناسایی و برطرف کند.

Wireless Wizard یک نرم افزر پیشنهادی بسیار مناسب، به منظور برطرف کردن مشکلات شبکه های بی سیم است، در بسیاری از موارد مشکلات مرتبط با IP شبکه منجر به عدم دسترسی کاربر به اینترنت می شوند، حل کردن چنین مشکلاتی به دست مبتدیان کاری پیچیده و دشوار است، اما نرم افزار وایرلس ویزارد شما را قادر می سازد بسیاری از مشکلات رایج در شبکه های بی سیم را با چند کلیک ساده برطرف کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Wireless Wizard را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Wireless Wizard :

– دارا بودن گزینه های بسیار ساده و کاربردی به منظور رفع مشکلات شبکه

– دارا بودن آنالیز کننده حرفه ای برای شبکه های WiFi

– رفع مشکلات شبکه های وایرلس

– بررسی و رفع مشکلات مرتبط با IP شبکه

– پشتیبانی کامل از ارتباط های WiFi, 4G, 3G, 2G

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR