دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D 1.13 – رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D 1.01 - رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D برای اندروید

| بازی رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت |

 

Racing Xtreme Best Driver 3D 1.13 یکی از جدیدترین بازی های سبک مسابقات اتومبیل رانی می باشد که به تازگی از سوی استودیوی بازی سازی T-Bull در مارکت اندروید قرار گرفته و در همین مدت زمان کوتاهی که از زمان عرضه آن می گذرد، توانسته رضایت بخش اعظمی از کاربران با کسب امتیاز 4.7 از 5.0 متوجه خود سازد. به ادعای سازندگان، ما با بهترین بازی سبک اتومبیل رانی طرف هستیم ! برای انتخاب اتومبیل، دست شما کاملاً باز است ! در این بازی اندرویدی تعداد 30 اتومبیل مختلف در 7 دسته بندی گوناگون در دسترس شما هستند که می توانید قسمت های بسیاری از آنان را مطابق با سلیقه خودتان شخصی سازی کنید، خودروی خود را با 25 رنگ متنوع به صورت ترکیبی رنگ کنید و بخش های مختلف آن از جمله موتور، توربو، مصرف، گاز نیتروژن، بدن، لاستیک، گیربکس و … را مطابق با سلیقه خودتان ارتقا دهید.

شما با مدرن ترین مسابقات اتومبیل رانی طرف هستید ! جایی که اتومبیل ها با مصرف بالای سوخت، به دل جاده ها زده و برای پشت سر گذاشتن رقبای خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد. برای افزایش شتاب خود از گاز نیتروژن بهره ببرید و در یک لحظه از شتاب خارق العاده ی اتومبیل خود شگفت زده شوید ! مسابقات شما از زمین های فراموش شده و سرزمین های بیابانی آغاز و تا پلایشگاه های رها شده نفتی ادامه پیدا می کند، گیم پلی این بازی با کیفیت فوق العاده بالای گرافیکی به صورت 3 بعدی طراحی شده و یکی از بهترین انتخاب ها مخصوص شما طرفداران سری بازی های مسابقات اتومبیل رانی به شمار می رود. هم اکنون می توانید بازی Racing Xtreme Best Driver 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های بازی Racing Xtreme Best Driver 3D :

– امکان انتخاب خودرو از بین 30 مدل مختلف در 7 کلاس متنوع

– امکان مسابقه در رویدادهای روزانه و هفتگی و کسب مقام های برتر

– دارا بودن امکان شخصی سازی خودروها با سلیقه کاربر

– قابلیت رانندگی در سرزمین های مختلف

– محیط گرافیکی جذاب 3 بعدی با صداهای پس زمینه عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Racing Xtreme Best Driver 3D1 150x100 - دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D 1.13 - رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Racing Xtreme Best Driver 3D2 150x100 - دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D 1.13 - رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Racing Xtreme Best Driver 3D3 150x100 - دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D 1.13 - رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت Racing Xtreme Best Driver 3D4 150x100 - دانلود بازی Racing Xtreme Best Driver 3D 1.13 - رقابت های جذاب اتومبیل رانی برای اندروید + دیتا + پول بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70 + 15 + 145 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR