تعطیلاتی خاطره انگیز با تورهای نوروز 96 – رپورتاژ

maneli tour - تعطیلاتی خاطره انگیز با تورهای نوروز 96 - رپورتاژ

 

تعطیلاتی خاطره انگیز با تورهای نوروز 96

 

بعد از یکسال کار و تلاش، سفر در عید نوروز می‌تواند بسیار عالی و لذت بخش باشد. سفر در فروردین ماه بدلیل خوبی آب و هوا و همچنین تعطیلات ادارات و مدارس می تواند  لذتی دو چندان را برای ما و خانواده ما به همراه آورد.

در زیر لیستی از تورهای نوروزی را برای شما آماده کرده ایم که می توانید با انتخاب هر یک از آنها سفری رویایی را تجربه کنید

تور مشهد

مشهد، شهری است زیارتی و در عین حال توریستی با جاذبه های دیدنی. با تهیه تور مشهد می توانید به زیارت امام هشتم رفته و سپس اگر اهل طبیعت گردی هستید می‌توانید به دیدن روستای زیبای کارده و همچنین غار کارده بروید و یا از روستای پاژ زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی دیدن فرمایید. همچنین می توانید برای خرید از مجتمع زیست خاور که اولین برج تجاری مشهد نیز محسوب می شود که انواع مغازه‌ها و رستوران های شیک در آن قرار داردن دیدن کنید. به آرامگاه کلنل محمد تقی خان پسیان و یا آرامگاه میرزا ابراهیم رضوی نیز سری بزنید.

 

تور کیش

کیش، اصلی ترین جزیره گردشگری ایران محسوب می‌شود که سالانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را میزبانی می کند. با تهیه تور کیش به این جزیره زیبا سفر کنید و نقاط دیدنی آن مانند شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، سواحل کیش، نمایشگاه خزندگان، ورزش های دریایی، آکواریوم های پهناور، بوستان آهوان و سایر مکان های جزیره دیدن بفرمایید.

 

تور استانبول

استانبول بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. این کلان شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده ‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به شمار می رود. جاذبه های گردشگری و توریستی استانبول فراوانند. با تهیه تور استانبول از مساجد و کاخ ها گرفته تا موزه ها و بازارهای تاریخیآن دیدن کنید. اکثر این جاذبه ها حول و حوش منطقه سلطان احمد واقع شده اند و منطقه هایی مانند بی اوغلو و تاکسیم هم چیزی کم از منطقه سلطان احمد ندارند. مسجد آبی (مسجد سلطان احمد) و مسجد ایاصوفیه مکان هایی هستند که هر توریستی قطعاً از آنها بازدید می کند. غذا و خورد و خوراک یکی از اجزای اصلی فرهنگ ترک هاست، پس باید منوی غذاها را با دقت نقشه خوانی بخوانید. در بازارهای استانبول حتماً سوغاتی بخرید. اگر وقت داشتید به یک حمام ترک بروید و آب تنی و ماساژ ترک را امتحان کنید.

 

تور دبی

به جز خرید، دیدنی‌های دبی دومین اولویت توریست‌ها برای سفر به دبی است. مساحت دبی روی هم رفته کمتر از شش درصد کل خاک امارات متحده عربی است؛ با این حال، بعد از ابوظبی، دومین شهر بزرگ در میان شیخ‌نشین‌های هفت‌گانه‌ی این کشور است و با بیشترین جمعیت، پایتخت تجاری آن به شمار می‌رود. دیدنی‌های دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند. با تهیه تور دبی نوروز 96 به دیدن سالن‌های سرپوشیده‌ اسکی، پارک‌های آبی بزرگ با وسایل بازی بسیار متنوع، آسمان‌خراش‌های غول‌پیکر و شهربازی‌های مدرن بروید و لحظات شاد و هیجان‌انگیزی را برای هر خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

 

تهیه شده در : آژانس مسافرتی مانلی پرواز | تلفن : 88103828

 

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR