دانلود بازی Not Dying Today برای PC

دانلود بازی Not Dying Today برای PC

 

دانلود بازی Not Dying Today برای کامپیوتر

| بازی امروز روز مرگ نیست ! |

| نسخه TiNYiSO |

 

Not Dying Today بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2017 توسط Forever Entertainment S. A ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. Not Dying Today نام یک بازی اکشن و 2 بعدی است که در دنیای آینده و در سال 2030 به تصویر کشیده می شود. دنیا از سوی زامبی ها مورد حمله واقع شده و کنترل آن را بر عهده گرفته اند، در این بازی کامپیوتری جدید شما در نقش کاپیتان Aiden نقش آفرینی می کنید، لازم است که برای دفاع از بشریت در برابر حملات زامبی ها، از انواع سلاح های آتش زا، شلیک گلوله و انواع مواد منفجره استفاده کنید.

شما می توانید این بازی را به صورت 4 نفره با دوستان خود آغاز کنید و به صورت دسته جمعی برای بازپس گیری دنیا از زامبی ها تلاش کنید. یکی از توانایی های شما دارا بودن قدرت تبدیل است، شما می توانید در موارد خاص به زامبی تبدیل شوید و به عنوان یک زامبی، سایر زامبی های مهاجم را تکه تکه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Not Dying Today را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Not Dying Today1 300x169 - دانلود بازی Not Dying Today برای PC Not Dying Today2 300x169 - دانلود بازی Not Dying Today برای PC

 

Not Dying Today3 300x169 - دانلود بازی Not Dying Today برای PC Not Dying Today4 300x169 - دانلود بازی Not Dying Today برای PC

 

Not Dying Today5 300x169 - دانلود بازی Not Dying Today برای PC Not Dying Today6 300x169 - دانلود بازی Not Dying Today برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: nVidia 320M or Higher, or Radeon 7000 or Higher, or Intel HD 3000 or Higher
Storage: 500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 376 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR