دانلود بازی Rise and Shine برای PC

دانلود بازی Rise and Shine برای PC

 

دانلود بازی Rise and Shine برای کامپیوتر

| بازی رایس و شاین |

| نسخه HI2U |

 

Rise and Shine بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2017 توسط Super Mega Team ساخته برای کامپیوتر عرضه شده است. سریع تیراندازی کنید؛ البته بعد از اینکه سریع تر از آن به درستی “فکر” کرده اید ! Rise & Shine یک بازی کامپیوتری جدید در سبک آرکید و شوتر به صورت 2 بعدی است که ترکیبی از سبک فکری و تیراندازی را ارائه کرده است. به Gamearth خوش آمدید ! یک سیاره ی آرام، سرسبز و بسیار زیبا که اکنون در معرض تهدید فضایی هایی از نژاد Nexgen قرار گرفته است. پس از آنکه بیگانگان اولین حمله خود را به این سیاره ترتیب دادند، پسرکی با نام رایس، تصمیم می گیرید که با استفاده از یک اسلحه پیشرفته با نام شاین و افزودنی های متنوع آن، سرنوشت جهان را خودش تعیین کند.

اجازه ندهید که کاراکترهای بانمک این بازی شما را گول بزنند، چرا که نجات سیاره Gamearth کار آسانی نخواهد بود ! هر آن امکان دارد بارشی از انواع موشک ها به سمت شما صورت بگیرد، حتی تله های بسیاری برای به دام انداختنتان کارگذاری شده است، پس با یک استراتژی هوشمندانه، تلاش خود را به کار گیرید تا انواع دشمنان خود از جمله ربات ها، غول های مکانیکی و حتی زامبی ها را از بین ببرید و سرزمین مادری تان را از خطری بزرگ نجات دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Rise and Shine را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Rise and Shine1 300x169 - دانلود بازی Rise and Shine برای PC Rise and Shine2 300x169 - دانلود بازی Rise and Shine برای PC

 

Rise and Shine3 300x169 - دانلود بازی Rise and Shine برای PC Rise and Shine4 300x169 - دانلود بازی Rise and Shine برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7/8/10 (64-bit OS Required)
Processor: 2.4 GHz Dual Core
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512MB of Video Memory
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB Available Space
Sound Card: Integrated Audio Interface
Additional Notes: Microsoft XBOX360 Controller or Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.09 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR