دانلود بازی کم حجم Felis برای کامپیوتر

دانلود بازی Felis برای PC

 

دانلود بازی Felis برای کامپیوتر

| بازی گربه های جزیره فلیس |

 

Felis بازی کم حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Jose Pedro Díaz ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Felis شما را برای نجات یک گربه ی دوست داشتنی به دنیای پر هیجانی وارد می کند، اگر شما هم عاشق گربه ها هستید و از سبک بازی های پلتفرمر و ماجرایی لذت می برید، این بازی جدید مخصوص شماست. شما تنها امید گربه ها برای نجات هستید، لازم است که گربه ها را از تله ها آزاد کرده و آنان را به همراه خود به محل امن و بی خطری هدایت کنید. پیدا کردن همه ی گربه ها ساده نیست، البته دقت کنید که تمام گربه ها را در مسیر به سلامت به مقصد برسانید، چرا که موجودات شیطانی قصد دارند که گربه ها را از شما بدزدند و جلوی نجات آنان توسط شما را بگیرند. سال ها قبل در جزیره ای با نام Felis، گربه ها یک جنگ شدید را با اژدهایان داشته اند که این جنگ 3 هزار سال به طول انجامید. ریشه ی این جنگ مشخص نیست، اما چیزی که پیداست این است که گربه ها در این جنگ پیروز شدند.

گربه ها تمامی اژدهایان را از بین بردند به جز یکی از آنان با نام Eolus، چرا که او طلسم جاودانگی را در خود داشت. بین گربه ها و آخرین اژدها یک معامله مهم انجام گرفت، Eolus و مینیون هایش می بایست تا همیشه در یک ظرف زندانی شوند. اما بعد از گذشت مدتی این ظرف ناپدید شده و سپس بر زمین می افتد و اژدهای درون و طلسم آن مجدداً به بیرون می آید. اکنون گربه های سرزمین فلیس در خطر هستند و این شما هستید که می بایست از آنان در برابر طلسم محافظت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Felis را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Felis1 300x169 - دانلود بازی کم حجم Felis برای کامپیوتر Felis2 300x169 - دانلود بازی کم حجم Felis برای کامپیوتر

 

Felis3 300x169 - دانلود بازی کم حجم Felis برای کامپیوتر Felis4 300x169 - دانلود بازی کم حجم Felis برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: i3 4th Gen
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Gtx 680
DirectX: Version 9.0
Storage: 800 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7,8,10
Processor: i5 5th gen and UP
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Gtx 780 and UP
DirectX: Version 10
Storage: 800 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 186 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR