دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security 6.25.2 Cracked – آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید

دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security 5.9.2.3 - آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید

 

دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security برای اندروید

| آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید Full + Cracked|

 

AVG AntiVirus PRO Android Security 6.25.2 در واقع نسخه اندرویدی آنتی ویروس معروف و شناخته شده ی AVG است که هم اکنون به صورت کرک شده در قالب نسخه پرمیوم، مخصوص شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی عرضه می گردد. اپلیکیشنی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما در نظرگرفته ایم، تاکنون بیش از 1 میلیون مرتبه از سوی کاربران در مارکت اندروید خریداری شده و توانسته امتیاز 4.7 از 5.0 را به خود اختصاص دهد، این امتیاز نشان از رضایت درصد بسیار زیادی از کاربران دارد. به کمک این نرم افزار آنتی ویروس، دیگر برای همیشه از شر ویروس ها، کرم های جاسوسی، بد افزارها، بات های اندرویدی و … خلاص می شوید.

همانطور که می دانید، امروزه ویروس های دنیای دیجیتال محدود به کامپیوترهای دسکتاپ نیستند، حضور آنان امروزه نقش پر رنگ تری را در دستگاه های قابل حمل ایفا می کند. اگر شما نیز به عنوان یکی از کاربران گوشی یا تبلت های اندرویدی، دستگاه خود را در برابر اینگونه ویروس ها و بدافزارها ایمن نکرده باشید، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را متحمل شوید. توسط آنتی ویروس AVG از دزدیده شدن داده ها از سوی هکرها جلوگیری کرده و با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای حرفه ای و امنیتی، از حریم خصوصی تان به بهترین شکل ممکن محافظت نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار AntiVirus PRO Android Security را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AntiVirus PRO Android Security :

– امکان اسکن برنامه ها و بازی های نصب شده به صورت بلادرنگ بعد از نصب

– امکان فعال سازی قابلیت پیدا کردن گوشی های گم شده یا به سرقت رفته توسط Google Maps

– بستن کامل اپلیکیشن های در حال اجرا در پس زمینه

– قابلیت مانیتورینگ و نظارت بر مصرف باتری و حافظه دستگاه های اندرویدی

– امکان مخفی سازی تصاویر شخصی و رمزگذاری آنان

– قابلیت اسکن WiFi های اطراف و تشخیص ضعف های امنیتی پسوردهای آنان

– امکان قفل کردن اپلیکیشن ها

– ثبت اتوماتیک عکس با دوربین سلفی برای به دام انداختن افراد در زمان های دسترسی غیرمجاز

– قفل کردن دستگاه در صورت عوض شدن سیم کارت فعلی

– امکان اسکن وب سایت های اینترنتی برای جلوگیری از بازدید وب سایت های آلوده و مخرب

– افزایش چشم گیر سرعت کارکرد گوشی یا تبلت های اندرویدی

– قابلیت بلاک کردن تماس ها یا مسیج ها

– امکان پاک سازی تمامی ردپاها از جمله تاریخچه مرورگر، رمزهای ذخیره شده و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AntiVirus PRO Android Security1 84x150 - دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security 6.25.2 Cracked - آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید AntiVirus PRO Android Security2 84x150 - دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security 6.25.2 Cracked - آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید AntiVirus PRO Android Security3 84x150 - دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security 6.25.2 Cracked - آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید AntiVirus PRO Android Security4 84x150 - دانلود AVG AntiVirus PRO Android Security 6.25.2 Cracked - آنتی ویروس و ابزار امنیتی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 33/29/32 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR