دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

 

دانلود بازی Spec Ops The Line برای کامپیوتر

| بازی طوفان شن در شهر دوبی |

| نسخه PLAZA |

| نسخه 1.0.6890.0 |

 

Spec Ops The Line بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2012 توسط Yager Development ساخته و توسط 2K Games برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای یکی از مهیج ترین عناوین بازی های کامپیوتری آماده کنید ! یک بازی اکشن از نمای سوم شخص با به کار گیری تجهیزان نظامی مدرن که پلیر را در فضایی غیر قابل توصیف قرار می دهد، جایی که تصمیمات غیر قابل تصوری هستند که بر سرنوشت بشریت تأثیرگذار خواهند بود. داستانی گیج کننده در قلب تاریکی برای شما روایت می شود، بازی در شهر “دوبی” و در کشور امارات متحده عربی آغاز میشود، البته تصور فعلی تان را از این شهر کنار بگذارید، چرا که اکنون دوبی به یک خرابه ی مطلق تبدیل گشته است. اکنون 6 ماه از زمانی که دوبی از نقشه های زمین شناسی توسط یک طوفان خشمگین “شن” از بین رفته می گذرد. از آن زمان تا اکنون هزاران انسان به سرنوشت نامعلومی دچار شده اند و بسیاری از دنیا رفته اند، حتی گروه هایی از سربازان آمریکایی که به منظور تخلیه این شهرستان اعزام شدند نیز از بین رفته اند.

امروز که شما بازی را آغاز می کنید، شهر به طور کامل در زیر شن ها دفن شده است، مجلل ترین ویرانی تاریخ را می توان همین واقعه به شمار آورد. در همین حال و هوا، یک سیگنال رادیویی مرموز از دوبی دریافت می شود. با چنین اتفاقی، تیم Delta Recon برای جستجوی منبع این سیگنال به امارات اعزام می شوند. هدف آن ها ساده و خلاصه است : پیدا کردن بازماندگان و کشف منبع سیگنال رادیویی؛ اما چیزی که آنان به محض ورود به این شهر با آن رو به رو می شوند برای همگان غیرقابل باور است. شهری که در چنگال جنگ فرو رفته ! حال وظیفه اعضای تیم این است که فردی را که در قلب دیوانگی فرو رفته را پیدا کنند، سرهنگی با نام John Konrad. بازی Spec Ops The Line، یکی از بهترین های سبک سوم شخص در بازی های رایانه ای است که با یک گیم پلی قوی و جذاب، پلیر را در نقش یکی از اعضای تیم دلتا قرار می دهد که به دل طوفان های شن در شهر دوبی قدم می گذارد تا مأموریت محوله را به خوبی پشت سر بگذارد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Spec Ops The Line را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Spec Ops The Line1 300x169 - دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC Spec Ops The Line2 300x168 - دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

 

Spec Ops The Line3 300x169 - دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC Spec Ops The Line4 300x168 - دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

 

Spec Ops The Line5 300x168 - دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC Spec Ops The Line6 300x168 - دانلود بازی Spec Ops The Line برای PC

 



مهرگان آی‌تی


NOTES:

Game is Updated to the Latest Version 1.0.6890.0
Use the Included Language.Changer.exe to Switch to Desired Language

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2Ghz / AMD Athlon 64 X2 Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Hard Disk Space: 6 GB Free
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 / ATI Radeon HD 2600XT (256 MB Memory)
DirectX®: 9.0
Sound: DirectX Compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows Vista/7
Processor: 2.4 GHz Quad Core Processor
Memory: 3 GB RAM
Hard Disk Space: 10 GB Free
Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GTX/ATI Radeon HD 4850 (512+ MB Memory)
DirectX®: 9.0
Sound: DirectX Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.39 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR