دانلود WindowsWord 1.3.0.1215 + Portable – ساخت و ویرایش ورد در ویندوز

دانلود WindowsWord 1.1.0.24 + Portable - ساخت و ویرایش اسناد متنی در ویندوز

 

دانلود WindowsWord

| ساخت و ویرایش ورد در ویندوز |

 

WindowsWord 1.3.0.1215 + Portable نام یک ویرایشگر رایگان و ساده ی اسناد متنی می باشد که مخصوص شما کاربران سیستم عامل ویندوز عرضه گردیده است. همانطور که می دانید، رایج ترین نرم افزارها درزمینه کار با اسناد متنی، مجموعه مایکروسافت آفیس هستند. اما اگر شما تنها به یک نرم افزار ویرایشگر متنی همچون Word نیاز داشته باشید، ما به شما پیشنهاد می کنیم از نرم افزار کم حجم و ساده ی WindowsWord بهره بگیرید. این برنامه با توجه به حجم بسیار اندکی که در مقایسه با مجموعه مایکروسافت آفیس دارد، یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان در زمینه مدیریت اسناد متنی شما به حساب می آید.

این نرم افزار قادر است انواع فایل های ورد و یا پی دی اف را برای شما اجرا و امکان تبدیل آنان را نیز در اختیارتان قرار دهد. ویندوز ورد به دلیل رایگان بودن، هیچ نیازی به سریال و یا کرک های فعال سازی ندارد و با استفاده از نسخه قابل حمل، میت وانید آن را با فلش مموری خود در هر جا اجرا کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار WindowsWord را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار WindowsWord :

– دارا بودن امکان کار با اسناد متنی در ویندوز

– پشتیبانی از فرمت های Word و PDF

– قابلیت تبدیل فایل های PDF

– امکان ساخت و ویرایش فایل های متنی

– عدم نیاز به کرک و فعال سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  زبان نرم افزار روسی می باشد.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 28/28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR