دانلود G-Download Manager 1.0.8 – مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید

دانلود G-Download Manager 1.0.8 - مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید

 

دانلود G-Download Manager برای اندروید

| نرم افزار مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید |

 

G-Download Manager 1.0.8 نام یک نرم افزار دانلود منیجر جدید و بسیار حرفه ای، برای شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. امروزه در انواع سیستم عامل های کامپیوتر یا موبایل، کاربران فایل های خود را به کمک دانلود منیجرها بارگذاری می کنند، نرم افزارهای دانلود منیجر علاوه بر آنکه سرعت دانلود فایل ها را نسبت به روش پیش فرض 3 تا 4 برابر افزایش می دهند، مجموعه ای از امکانات فوق العاده را نیز به کاربر پیشنهاد می کنند که به سادگی نمی توان از آنان چشم پوشی کرد. امکان مدیریت فایل های دانلود، قابلیت مکث و ادامه دانلود فایل ها، زمان بندی دانلود فایل ها، اعمال محدودیت تعداد، سرعت و … از مهم ترین امکانات نرم افزارهای دانلود منیجر است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی دانلود منیجر G-Download Manager در خدمت شما هستیم. G-Download Manager به شما این امکان را می دهد که با کپی کردن لینک دانلود یک فایل، سریعاً دانلود با G-Download Manager را شروع کنید، اگر نمی خواهید دانلود فایل های مورد نظرتان همین حالا شروع شود، G-DM به شما این امکان را می دهد که با یک زمان بندی دقیق، دانلود خود را در یک تاریخ و زمان خاص با دیتای تلفن همراه یا اینترنت WiFi به صورت خودکار انجام دهید.

G-DM به شما این امکان را می دهد که تا 3 فایل را به صورت همزمان دانلود کنید، تعداد بیشتر از آن در صف دانلود قرار گرفته و به محض اتمام یکی از فایل ها، اولین فایل موجود در صف شروع به دانلود می کند. به کمک G-DM می توانید فایل های دانلودی را بدون نیاز به فایل منیجر یا …، با دوستان خود از طریق بلوتوث یا WiFi به سادگی به اشتراک بگذارید. رابط کاربری این نرم افزار با طراحی مدرن و متریال، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده و یکی از بهترین نرم افزارهای دانلود منیجر، در گوگل پلی استور به شمار می آید. هم اکنون می توانید نرم افزار G-Download Manager را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار G-Download Manager :

– امکان تشخیص خودکار لینک های دانلود

– دارا بودن فایل منیجر داخلی

– امکان زمان بندی فایل های دانلودی

– پشتیبانی از فانکشن Pause/Resume

– دارا بودن مرورگر وب داخلی

– پشتیبانی از دانلود ویدیوهای اینستاگرام و فیسبوک

– افزایش سرعت دانلود فایل ها به اندازه 3 الی 4 برابر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

G Download Manager1 125x150 - دانلود G-Download Manager 1.0.8 - مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید G Download Manager2 125x150 - دانلود G-Download Manager 1.0.8 - مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید G Download Manager3 125x150 - دانلود G-Download Manager 1.0.8 - مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید G Download Manager4 125x150 - دانلود G-Download Manager 1.0.8 - مدیریت دانلود حرفه ای برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 11.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR