دانلود APKF Adobe Product Key Finder 2.6.0.0 + Portable – پیدا کردن سریال فعال سازی محصولات ادوبی

دانلود APKF Adobe Product Key Finder 2.4.4.0 + Portable - پیدا کردن سریال فعال سازی محصولات ادوبی

 

دانلود APKF Adobe Product Key Finder

| نرم افزار پیدا کردن سریال فعال سازی محصولات ادوبی |

 

APKF Adobe Product Key Finder 2.6.0.0 + Portable نام یک نرم افزار سودمند و مفید، به منظور بازیابی رمزهای فعال سازی محصولات شرکت ادوبی، از سیستم کامپیوتری شماست. همانطور که می دانید، زمانی که شما یک محصول نرم افزاری را خریداری می کنید، لایسنز مربوطه در رجیستری ویندوز ذخیره شده و در بسیاری از موارد شما از سریال یا کلید فعال سازی آن بی خبر هستید. اگر شما نیز به دلایل مختلف سریال فعال سازی محصولات ادوبی را از دست داده اید، نرم افزار APKF Adobe Product Key Finder می تواند با ارائه پیشنهادی بسیار ساده، امکان بازیابی آنان را برایتان فراهم کند. مشکلاتی نظیر کرش کردن سیستم عامل یا تعویض اجباری ویندوز، باعث از دست رفتن اطلاعات شما خواهند شد، اما نرم افزار APKF Adobe Product Key Finder، به منظور جلوگیری از هدر رفتن هزینه های شما، امکان بازیابی رمزهای فعال سازی را برای شما فراهم می آورد.

این نرم افزار به طور کامل از محصولات کمپانی ادوبی در نسخه های CS3, CS4, CS5, CS6 پشتیبانی کامل داشته و سریال های فعال سازی محصولات این کمپانی را از رجیستری و یا حافظه کش هارد دیسک بازیابی کرده و در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید در فعات بعدی نیز به آسانی از آنان استفاده کنید.  هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار APKF Adobe Product Key Finder را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار APKF Adobe Product Key Finder :

– قابلیت بازیابی رمزهای فعال سازی محصولاتی از جمله : Adobe Creative Suite CS6, Adobe CS5, Adobe CS4, Adobe CS3, Adobe Acrobat, Adobe Dreamweaver, Adobe InDesign, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe Flash, Adobe Fireworks

– امکان جستجوی رجیستری و کش هارد دیسک برای بازیابی رمزهای فعال سازی

– قابلیت تشخیص خودکار محصولات ادوبی و تهیه بک آپ از سریال های فعال سازی

– قابلیت ذخیره نتایج در قالب فایل های متنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR