نرم افزار ارسال رایگان اس ام اس SMS با فرمت جاوا

 

ارسال رایگان اس ام اس

 

 

برنامه ای که امروز برای شما کاربران عزیز آماده  کردم برنامه ای با فرمت جاوا است که برروی تمام گوشی های موبایل قابل نصب و استفاده است. این برنامه به شما امکان می دهد تا به صورت کاملاً رایگان به هر شماره ای که مایل هستید در سراسر دنیا SMS رایگان ارسال نمایید.
این برنامه برای ارسال SMS از GPRS استفاده می کند و در هر روز امکان ارسال ۱۰ SMS وجود دارد. با این حال شما می توانید SMS های ارسال شده را با شماره خود و حتی به زبان فارسی ارسال کنید.
امکانات دیگر این برنامه به ارسال SMS محدود نمی شود و امکان ارسال ایمیل و چت نیز برایتان فراهم می سازد.

 

 دانلود + آموزش کار با نرم افزار در ادامه

 

 

نکته:

  1. پس از نصب برنامه برروی گوشی موبایل و در اولین اجرا می بایست برای ارسال SMS و ایمیل و دیگر امکانات یک اکانت با نام خودتان بسازید ، در هنگام ساخت اکانت دقت داشته باشید که شماره موبایل واقعی تان را مانند ۹۸۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰+ وارد کنید چون کد فعال سازی اکانت به شماره موبایل شما ارسال می شود.
  2. بعد از دریافت پین کد از طریق اس ام اس برای ارسال اس ام اس به مسیر Reference&education برید.
  3. تو قسمت ترانسلیت متن اس ام اس وارد کنید. و در پایان گزینه سند Send رو بزنید.

 

توجه: فرمت شماره موبایل باید به این صورت نوشته بشه:  ۹۸۹۳۵+

 

 

 

فرمت فرمت: java

حجم حجم: 200 کیلو بایت

دانلود دانلود: دانلود مستقیم

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR