دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.109660 – لارا کرافت برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.78143 - لارا کرافت برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Lara Croft GO برای اندروید

| بازی لارا کرافت برای اندروید + دیتا |

 

Lara Croft GO 2.1.109660 نسخه اندرویدی بازی محبوب و موفق لارا کرافت است که توسط کمپانی بازی سازی SQUARE ENIX Ltd برای شما گیمرهای اندرویدی عرضه می شود. لارا کرافت، طرفداران بسیاری زیادی را با عرضه نسخه اندروید، iOS و چندی بعد نسخه کامپیوتری به خود جذب کرد. همانطور که شاهد بودید، چندی پیش نسخه کامپیوتری بازی Lara Croft GO را خدمتتان معرفی کنیم. شاید اولین سوالی که در مورد این شخصی پیش می آید تاریخچه ی او باشد، لارا کرافت، نام کاراکتری اصلی بازی کامپیوتری توم ریدر است، دختری باهوش که در قالب یک قهرمان داستانی، در انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری مختلفی حضور داشته و ماجراجوئی های بسیاری را آغاز می کند. لارا کرافت گو، محصولی از SQUARE ENIX Ltd، به عنوان برترین بازی مارکت اندروید در سال 2015 انتخاب شد و اکنون جدیدترین نسخه از آن را برای شما دوست داران بازی های اندرویدی آماده کرده ایم.

در بازی لارا کرافت گو، یک دنیای باستانی فرموش شده در پیش روی شما قرار می گیرد که طی آن، شما می بایست با 101 مرحله پر چالش رو به رو شوید، مناطقی خطرناک و تله های بسیاری در انتظار شما هستند تا با استفاده از مهارت های ذهنی خود از پس آنان برآیید. این بازی با دارا بودن امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان، شما را قادر می سازد طی مسیرتان، با جمع آوری آثار باستانی مختلف، برای کاراکتر اصلی بازی، تم ها و لباس های جدید را آزاد کنید. هم اکنون می توانید بازی Lara Croft GO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Lara Croft GO1 1 150x84 - دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.109660 - لارا کرافت برای اندروید + دیتا Lara Croft GO2 1 150x84 - دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.109660 - لارا کرافت برای اندروید + دیتا Lara Croft GO3 1 150x84 - دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.109660 - لارا کرافت برای اندروید + دیتا Lara Croft GO4 1 150x84 - دانلود بازی Lara Croft GO 2.1.109660 - لارا کرافت برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 23 + 492 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR