دانلود System Monitor Pro 1.7.5 – نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید

دانلود System Monitor Pro 1.7.5 - نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید

 

دانلود System Monitor Pro برای اندروید

| نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید |

 

System Monitor Pro 1.7.5 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، به منظور مانیتورینگ جزئیات مربوط به گوشی یا تبلت اندرویدی شماست. مشاهده جزئیات مربوط به دستگاه های اندرویدی، به شیوه ای پیشرفته و آسان تنها به کمک نرم افزار System Monitor Pro امکان پذیر است. این اپلیکیشن با دارا بودن رابط کاربری مدرن و متریال، هر کاربری را به خود جذب می کند، همچنین شما می توانید با بهره گیری از ویدجت های حرفه ای و زیبای این نرم افزار، در هر زمان به جزئیات مورد علاقه خودتان دسترسی داشته باشید.

توسط System Monitor Pro، شما می توانید مشخصات دقیق و مناسبی را از جمله تنظیمات WiFi، دیتای تلفن همراه، بلوتوث، GPS، نمایش وضعیت حافظه داخلی و مموری کارت، سی پی یو، رم، GPU، سنسورها، اپلیکیشن های در حال اجرا، وضعیت باطری، نسخه سیستم عامل و ... در هر زمان مشاهده کنید. به واقع این برنامه شما را قادر می سازد در هر زمان بتوانید جزئیات دقیق و حقیقی را از سخت افزار و نرم افزار گوشی یا تبلت اندرویدی خود به دست آورید. هم اکنون می توانید نرم افزار System Monitor Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

System Monitor Pro1 90x150 - دانلود System Monitor Pro 1.7.5 - نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید System Monitor Pro2 90x150 - دانلود System Monitor Pro 1.7.5 - نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید System Monitor Pro3 90x150 - دانلود System Monitor Pro 1.7.5 - نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید System Monitor Pro4 90x150 - دانلود System Monitor Pro 1.7.5 - نرم افزار نمایش مشخصات دستگاه های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR