دانلود UltraDefrag 7.0.2 + Portable – نرم افزار دیفرگ حرفه ای هارد دیسک

دانلود UltraDefrag 7.0.2 + Portable - نرم افزار دیفرگ حرفه ای هارد دیسک

 

دانلود UltraDefrag

| نرم افزار دیفرگ حرفه ای هارد دیسک |

 

UltraDefrag 7.0.2 + Portable یک نرم افزار منبع باز و بسیار ساده، به منظور دیفرگ کردن فضای هارد دیسک سیستم های کامپیوتری است. همانطور که می دانید، اساس عملکرد هارد دیسک به گونه ای است که عمل خواندن و نوشتن را به صورت تصادفی بر روی یک دیسک انجام می دهد، در بسیاری از مواقع، داده ها و پیج فایل ها با فاصله هایی دور از هم بر روی هارد دیسک نوشته می شوند و این مشکل باعث می شود که عمل خواندن داده ها از روی دیسک سخت، با سرعت بسیار کمتری نسبت به حالت استاندارد صورت بگیرید.

UltraDefrag نرم افزاری است که به منظور حل این مشکل، راهکاری سنتی و بسیار کاربردی را به شما پیشنهاد می کند. کافیست این برنامه را اجرا کرده و با آنالیز و دیفرگ کردن هارد دیسک، فضاهای خالی و یا پیج فایل های نامرتب را به درستی در کنار هم قرار داده و از بروز مشکلات این چنینی جلوگیری کنید و در آخر سرعت عملکرد سیستم را به شکل چشم گیری افزایش دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار UltraDefrag را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار UltraDefrag :

– قابلیت دیفرگ فایل های سیستمی (رجیستری و پیج فایل ها)

– امکان آنالیز بسیار سریع NTFS

– الگوریتم عملکرد بسیار سریع

– امکان فشرده سازی مؤثر درایوها

– امنیت بسیار بالا و عدم آسیب به فایل ها

– سادگی در استفاده

– رایگان و متن باز بودن

– نمایش گزارش های دقیق از نتیجه عمل دیفرگ

– امکان خاموش کردن خودکار سیستم بعد از پایان کار

– دارا بودن قابلیت زمان بندی های مشخص

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4 + 5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR