دانلود نرم افزار جامع مهدویت – برترین برنامه مذهبی برای اندروید

دانلود نرم افزار جامع مهدویت - برترین برنامه مذهبی برای اندروید

 

دانلود نرم افزار جامع مهدویت برای اندروید

| برترین برنامه مذهبی برای اندروید |

 

نرم افزار جامع مهدویت نسخه 3.2 برترین برنامه مذهبی از دید مخاطبان در مسابقات وب و موبایل ایران است که تیم یاس دانلود، تصمیم دارد جدیدترین نسخه آن را خدمت شما عزیزان ارائه نماید. نرم افزار جامع مهدویت کاری از موسسه فرهنگی هنری مصاف ایرانیان، با توجه به نیاز مبرم جامعه به مفاهیم مهدوی، همزمان با آغاز امامت حضرت ولیعصر (اول ربیع الاول) منتشر گردید. نرم افزار جامع مهدویت، یک اپلیکیشن جامع و بسیار کامل، در زمینه آموزه های متناسب با عصر غیبت حضرت ولیعصر (عج) و با هدف تعجیل در ظهور ایشان، با هزینه های مردمی توسعه داده شده و تمامی امکانات و قابلیت های آن به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.

به کمک اپلیکیشن جامع مهدویت، هر روز ساعت 7 صبح، ذکر دعای عهد بر روی صفحه گوشی شما نقش بسته و بدین ترتیب شما صبحی کاملاً مهدوی را آغاز خواهید کرد، اگر از دوست داران احادیث حضرت مهدی (عج) هستید، می توانیم این مژده را به شما بدهیم که هر روز رأس ساعت 13، یک حدیث با بررسی سندی معتبر، بر روی صفحه دستگاه به نمایش در می آید. علاوه بر این ها، شما امکان دسترسی به تعداد بسیاری از مقاله های حضرت ولیعصر، ادعیه ها، اشعار، پیامک های مهدوی و … را نیز دارا هستید. هم اکنون می توانید نرم افزار جامع مهدویت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار جامع مهدویت :

– دارا بودن قابلیت نمایش ادعیه، احادیث و مقاله هایی با منابع معتبر در ساعت های مختلف از شبانه روز

– نمایش دعای عهد در ساعت 7 صبح و آغاز یک صبح مهدوی

– اپلیکیشنی بسیار جامع مخصوص عاشقان و منتظران ظهور حضرت مهدی (عج)

– امکان قرائت جمعی دعای فرج در ساعت 10 شب با سایر کاربران نرم افزار

– دارا بودن امکان دسترسی به 90 حدیث معتبر امام زمان (عج)

– دارا بودن اشعار متناسب با ایام و مناسبت ها

– دارا بودن قسمت مخصوص پیامک های مهدوی

– تصاویر و پوسته های زیبای عاشقان حضرت مهدی (عج)

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mahdaviat1 85x150 - دانلود نرم افزار جامع مهدویت - برترین برنامه مذهبی برای اندروید Mahdaviat2 85x150 - دانلود نرم افزار جامع مهدویت - برترین برنامه مذهبی برای اندروید Mahdaviat3 85x150 - دانلود نرم افزار جامع مهدویت - برترین برنامه مذهبی برای اندروید Mahdaviat4 85x150 - دانلود نرم افزار جامع مهدویت - برترین برنامه مذهبی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR