دانلود Zoner Mobile Security 1.6.0 – آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

دانلود Zoner Mobile Security 1.6.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

 

دانلود Zoner Mobile Security برای اندروید

| آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید |

 

Zoner Mobile Security 1.6.0 نام یک نرم افزار امنیتی مدرن و ضدویروس بسیار قدرتمند، مخصوص شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که دستگاه اندرویدی خود را در برابر ویروس ها و مخرب هایی همچون ویروس ها، شماره گیرها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، ابزارهای جاسوسی و … محافظت کنید. این نرم افزار از نفوذ انواع ویروس ها و ابزارهای مخرب به قسمت های مختلف گوشی و تبلت اندرویدی شما جلوگیری می کند و دارای یک ابزار امنیتی پیشرفته و قدرتمند، به منظور جلوگیری از نمایش تبلیغات مزاحم اینترنتی است.

Zoner Mobile Security به محض نصب شدن نرم افزارها، آنان را برای وجود یا عدم وجود تبلیغات یا ابزارهای مخرب مورد اسکن قرار می دهد، ویژگی ضدسرقت این نرم افزار شما کاربران را قادر می سازد دستگاه اندرویدی خود را به صورت ریموت و تنها با ارسال یک پیامک پیدا کنید. اگر گوشی یا تبلت خود را در مکانی گم کرده باشید می توانید با پخش یک صدای بلند دیگران را از وجود آن مطلع سازید، در صورت به سرقت رفتن دستگاه اندرویدی و تعویض سیم کارت، این موضوع برای شما از طریق پیامک ارسال می گردد. هم اکنون می توانید نرم افزار Zoner Mobile Security را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zoner Mobile Security :

– قابلیت ضدسرقت به منظور پیدا کردن گوشی های دزدیده شده

– قابلیت اسکن اپلیکیشن های نصب شده

– امکان اسکن کامل دستگاه برای وجود تروجان ها، ویروس ها، ابزارهای مخرب و …

– امکان جلوگیری از دریافت پیام یا تماس از شماره تلفن های خاص

– دارا بودن ویژگی تسک منیجر

– دارا بودن ویدجت های هوم اسکرین

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zoner Mobile Security1 90x150 - دانلود Zoner Mobile Security 1.6.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید Zoner Mobile Security2 90x150 - دانلود Zoner Mobile Security 1.6.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید Zoner Mobile Security3 90x150 - دانلود Zoner Mobile Security 1.6.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید Zoner Mobile Security4 90x150 - دانلود Zoner Mobile Security 1.6.0 - آنتی ویروس قدرتمند برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR