دانلود دیتاشهر – نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید

دانلود دیتاشهر - نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید

 

دانلود دیتاشهر برای اندروید

| نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید |

 

دیتاشهر نسخه 1.1.7 نام یک نرم افزار جدید و بسیار کاربردی، مخصوص شما کاربران گوشی ها و تبلت های اندروید است که به کمک آن، قادر هستید مکان های مختلف شهر از قبیل کافه ها، رستوران ها، مکان های تفریحی، پمپ بنزین ها و … را به کمک دستگاه اندرویدی تان پیدا کنید. تا به حال برایتان پیش آمده که به دنبال محلی خاص در شهر خود یا حومه باشید؟ به عنوان مثال ممکن است به دنبال کافه ای خانواده ای باشید که در آن استعمال دخانیات ممنوع باشد تا بتوانید آخر هفته ی خود را با خانواده، چند ساعتی در این محل بگذرانید، نظرتان در مورد پیتزای ایتالیایی چیست؟ به کمک دیتاشهر، می توانید اینگونه جستجوهای دقیق را در گوشی یا تبلت اندرویدی خود، با توجه به شهر محل سکونت خود انجام دهید.

نرم افزار دیتاشهر، به شما این قابلیت را می دهد که در سریع ترین زمان ممکن، به مکان های دلخواه خود دسترسی پیدا کرده و از نظرات سایر افراد در مورد این محل نیز مطلع شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار دیتاشهر را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار دیتاشهر :

– امکان جستجوی انواع محل ها از جمله کافه ها، پمپ بنزین های نزدیک به محل، رستوران های خاص و …

– امکان درج نظر پیرامون مکان های جستجو شده

– قابلیت مطالعه نظرات دیگران در مورد محل مورد نظر

– امکان جستجوی دقیق بر روی نقشه

– نمایش موقعیت فعلی و نمایش نزدیک ترین محل ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Datashahr1 85x150 - دانلود دیتاشهر - نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید Datashahr2 85x150 - دانلود دیتاشهر - نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید Datashahr3 85x150 - دانلود دیتاشهر - نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید Datashahr4 85x150 - دانلود دیتاشهر - نرم افزار جستجوی هوشمند مکان های شهر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 5.60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR