دانلود گلچین مولودی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با نوای حاج میثم مطیعی

دانلود گلچین مولودی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) با نوای حاج میثم مطیعی

 

دانلود گلچین میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)

| با نوای حاج میثم مطیعی |

 

گلچین میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) – نام مجموعه ای جدید از مداحی های حاج میثم مطیعی است که همزمان با نزدیک شدن به ولادت با سعادت نبی اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) برای شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی تدارک دیده ایم. 17 ربیع الاول که مقارن به خجسته زاد روز نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) است یکی از چهار روزی است که در تمام سال به فضیلت روزه امتیاز دارد. به مناسبت این روز خجسته و مبارک، گلچینی از مداحی های بسیار زیبای حاج میثم مطیعی را برای شما دوست داران اهل بیت علیهم السلام آماده کرده ایم.

17 ربیع الاول، میلاد دو نور مقدس، بنابر نظر مشهور تاریخ نویسان سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و هم چنین میلاد فرخنده امام جعفر صادق (ع) است. مصادف با این روز مبارک، مجموعه زیبای مداحی حاج میثم مطیعی را به صورت گلچین شده در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. هم اکنون می توانید گلچین صوتی مولودی میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) از حاج میثم مطیعی را به صورت کامل از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP3
  • حجم : 35 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR