دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای PC

دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای PC

 

دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای کامپیوتر

| مجموعه طلائی بازی های والت دیزنی نسخه دوم |

| نسخه PLAZA |

 

Disney Infinity 2.0 Gold Edition بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2014 توسط Disney Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سری بازی های Disney Infinity، برای اولین بار در تاریخ 15 ژانویه 2013 از سوی کمپانی Disney Interactive Studios معرفی شد و با سرمایه ای در حدود 100 میلیون دلاری، این پروژه کار خود را آغاز کرد. اگر شما از علاقمندان سری انیمیشن های والت دیزنی و یا پیکسار باشید، احتمالا به خوبی با کاراکترهای آن از جمله شخصیت های داستان اسباب بازی، میکی ماوس و … آشنایی دارید، در جریان سری بازی های Disney Infinity، شما می توانید با بسیاری از این کاراکترهای دوست داشتنی سر و کار داشته و ماجراجوئی های جذابی را با آنان تجربه کنید. گیم پلی این بازی به طور کامل مبتنی بر یک محور داستانی قوی با حضور تعداد بسیاری از کاراکترهای انیمیشن های والت دیزنی و پیکسار است که چندی پیش اولین نسخه از آن با نام Disney Infinity 1.0 Gold Edition در اختیارتان قرار گرفت، اکنون با معرفی دومین نسخه از این بازی به صورت کرک شده در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم هستیم.

در این بازی کامپیوتری، کاراکترهای انسانی و غیر انسانی مختلفی وجود دارند که همه با آنان خاطرات بسیاری داریم، از جمله کاراکترهای محبوب انیمیشن Cars (ماشین ها) و بسیاری دیگر از کاراکترهای داستان اسباب بازی ها که توانایی هایی منحصر به فرد را در گیم پلی بازی در خود دارند. در این سری بازی ها دو حالت مختلف با عناوین Play Set و Toy Box برای بازی کردند موجود هستند، هریک از این حالت های بازی جهانی منحصر به فرد با گیم پلی خاص خود را دنبال می کنند، در حالت Play Set شما می توانید با جمع آوری آیتم ها و ابزارها، کاراکترهای جدید را برای استفاده در حالت دوم بازی یعنی Toy Box به کار ببرید، کاراکترهای یک جهان از بازی نمی توانند وارد جهانی دیگر شوند، اما همه و همه در حالت Toy Box گرد هم خواهند آمد، نسخه دوم این بازی شامل کاراکترهایی از قهرمانان و خائنان است، جادوگران، ابرقهرمانان، شاهزاده، دزدان دریایی و بسیاری دیگر از کاراکترهای محبوب دیزنی و کامیک های مارول در این نسخه از بازی حضور پیدا خواهند کرد. در این نسخه از بازی شاهد کاراکترهای انتقام جویان، مرد عنکبوتی Spiderman ، محافظین کهکشان، هالک، علاءالدین، کاپیتان آمریکا و … هستیم که در نوع خود بسیار جذاب و دیدنی هستند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Disney Infinity 2.01 300x169 - دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای PC Disney Infinity 2.02 300x169 - دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای PC

 

Disney Infinity 2.03 300x169 - دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای PC Disney Infinity 2.04 300x169 - دانلود بازی Disney Infinity 2.0 Gold Edition برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows Vista / 7 / 8.1
Processor: 2.2 GHz Dual-Core CPU
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 8600 GT 512 / ATI Radeon HD 4650 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 10
Processor: 2.40 Ghz Intel Core i7-4700MQ
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 960 GTX 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.65 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR