دانلود بازی LightWalk برای PC

دانلود بازی LightWalk برای PC

 

دانلود بازی LightWalk برای کامپیوتر

| بازی عبور از میان لیزرها |

| نسخه PROPHET |

 

LightWalk بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Timeless Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی های فکری، کم حجم و کلاسیک هستید، توجه شما را به بازی 2 بعدی LightWalk جلب می کنیم. بازی کامپیوتری جدیدی که در هر مرحله از آن، چالش هایی در هم پیچیده شما را تا رسیدن به بلاک هدف همراهی می کنند. در هر مرحله از این بازی، شما با مجموعه ای از لیزرهای رنگی طرف هستید که هریک از آنان چالشی منحصر به فرد را در خود دارند، همچنین شما می توانید در انتهای این بازی با طراحی مراحل دلخواه، خودتان را با چالش های پیچیده تر رو به رو کنید.

در دنیای عجیب و غریب این بازی، لیزرها زمانی از تابش می ایستند که یکدیگر را قطع کرده باشند، از این رو شما می توانید کلیه پیکربندی یک مرحله را با قرار دادن یک بلاک کننده تغییر دهید. در این بازی لیزرهای متنوعی وجود دارند که شما را تا رسیدن به هدف مورد نظرتان هدایت می کنند، همچنین گجت های مختلفی نیز تعبیه شده اند تا به کمک آنان بتوانید با لیرزها در تعامل باشید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی LightWalk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

LightWalk1 300x169 - دانلود بازی LightWalk برای PC LightWalk2 300x169 - دانلود بازی LightWalk برای PC

 

LightWalk3 300x169 - دانلود بازی LightWalk برای PC LightWalk4 300x169 - دانلود بازی LightWalk برای PC

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: 7
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1500 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 512 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR