دانلود Malwarebytes Premium 4.1.2.73 – نرم افزار ضد ابزارهای مخرب

دانلود Malwarebytes Premium 3.0.4.1269 - نرم افزار ضد ابزارهای مخرب

 

دانلود Malwarebytes Premium

| نرم افزار ضد ابزارهای مخرب |

 

Malwarebytes Premium 4.1.2.73 نام یک نرم افزار امنیتی جدید و بسیار قدرتمند است که آنتی ویروس ها به لطف آن به تاریخ خواهند پیوست ! این بدان معناست که سازندگان Malwarebytes Premium ادعا می کنند به کمک این نرم افزار، شما دیگر به آنتی ویروس نیازی نخواهید داشت، تکنولوژی 4 لایه ی این نرم افزار، به شما این قابلیت را می دهد که ویروس ها، ابزارهای مخرب و تروجان ها را در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و از بین ببرید. این نرم افزار قادر است با اسکن و محافظت دائم، ابزارهای مخرب و خطرناک را شناسایی و پیش از آنکه سیستم کامپیوتری شما را آلوده کنند، نسبت به حذف و پاک سازی آن ها اقدام نماید.

این نرم افزار با دارا بودن ابزارهایی حرفه ای به منظور محافظت از سیستم در برابر اکسپلویت ها، از جاسوسی سیستم و اطلاعات شما جلوگیری به عمل می آورد. Malwarebytes Premium یک ابزار امنیتی همه کاره با دارا بودن قسمت هایی همچون ضد باجگیر، ضد اکسپلویت و محافظت از گشت و گذارهای آنلاین در میان وب سایت های اینترنتی است که امنیت سیستم کامپیوتری شما را چه در حالت محلی و چه در حالت آنلاین، به بهترین شکل ممکن تضمین می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Malwarebytes Premium را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Malwarebytes Premium :

– محافظت دائم از سیستم کامپیوتری و پاک سازی ابزارهای مخرب پیش از آلوده کردن سیستم

– دارا بودن تکنولوژی 4 لایه برای محافظت از سیستم در برابر خطرات احتمالی

– جلوگیری از فعالیت ابزارهای جاسوسی در سیستم

– جلوگیری از فعالیت باجگیرها

– جلوگیری از فعالیت روتکیت ها

– جایگزینی بسیار مناسب برای نرم افزارهای آنتی ویروس سنگین و حجیم

– جلوگیری از ورود به وب سایت های فیک و خطرناک و محافظت کامل از فعالیت های آنلاین

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 186 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR