دانلود DBConvert Studio 1.8.0 – تبدیل، انتقال و همگام سازی پایگاه های داده

دانلود DBConvert Studio 1.1.1 - تبدیل، انتقال و همگام سازی پایگاه های داده

 

دانلود DBConvert Studio

| نرم افزار تبدیل، انتقال و همگام سازی پایگاه های داده |

 

DBConvert Studio 1.8.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند، در زمینه تبدیل، همگام سازی و انتقال محتوای داده های یک دیتابیس، به دیتابیسی دیگر است. همانطور که می دانید، امروزه کمپانی های مختلف، امکان ساخت پایگاه داده های مختلفی را با فرمت های گوناگون، در اختیار کاربران قرار می دهند، به عنوان مثال می توان از جمله آن ها به دیتابیس های Microsoft SQL Server, MySQL, Oracle, PostgreSQL, Microsoft Access, Microsoft FoxPro, SQLite,Firebird, Microsoft Excel, IBM DB2, MS Azure SQL, Amazon RDS, Heroku Postgres اشاره کرد. اگر شما قصد دارید از محتوا یا ساختار یک پایگاه داده، در یک سرویس دیگر استفاده کنید، نیازی نیست که حتما آن را دقیقا با همان ساختار ایجاد و داده ها را در آنان وارد کنید، به کمک نرم افزاری که برایتان در نظر گرفته ایم می توانید سریعاً پایگاه داده های مذکور را به همدیگر تبدیل کنید.

این نرم افزار ضمن تبدیل سریع فرمت مخصوص به پایگاه داده، به شما همچنین این امکان را می دهد که ساختار آن، جداول، ستون ها، کلید های اصلی، خارجی و … را درست به همان شکل و ترتیب در دیتابیس مقصد نیز ایجاد کنید. همگام سازی داده های موجود در این پایگاه های داده نیز یکی از مهم ترین ویژگی های پرطرفدار این نرم افزار به شمار می رود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Mars WiFi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DBConvert Studio :

– امکان تغییر دادن ویژگی داده ها با استفاده از مپینگ

– امکان تغییر دادن نام اشیاء در دیتابیس

– امکان استفاده از انواع فیلترها برای بازیابی داده ها از منابع

– امکان زمان بندی کردن فرآیند انتقال داده ها

– امکان چک کردن وجود یا عدم وجود ارورها

 



مهرگان آی‌تی


Info:

Supported databases:
Microsoft SQL Server
MySQL
Oracle
PostgreSQL
Microsoft Access
Microsoft FoxPro
SQLite
Firebird
Microsoft Excel
IBM DB2
MS Azure SQL
Amazon RDS
Heroku Postgres

Requirements for DBConvert Studio:
Microsoft Visual C++ 2008 x86 Redistributable package
Microsoft Visual C++ 2013 x86 Redistributable package
Microsoft .NET 4.0 Framework

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR