دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Strikes Back برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم Crazy Chicken Strikes Back برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Crazy Chicken Strikes Back برای کامپیوتر

| بازی مرغ های دیوانه |

 

Crazy Chicken Strikes Back بازی جدیدی در سبک اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط Independent Arts Software GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. مرغ های دیوانه بازگشته اند ! دیگر هیچ محدودیتی از نظر پلت فرم نیست ! شما می توانید رقابت های پر هیجان سری جدید بازی مرغ های دیوانه را صرف نظر از نوع پلتفرم، با سایر پلیرهای سراسر جهان تجربه کنید. از آنجا که این بازی محبوب، دارای نسخه های اندروید، iOS و اکنون نسخه کامپیوتری است، شما نیز می توانید به انتخاب خود در هر یک از این سیستم عامل ها این بازی جذاب را تجربه کنید.

سری جدید بازی مرغ های دیوانه منتظر شماست، نشانه گیری کرده و شلیک کنید ! مرغ های دیوانه تنها به یک دلیل به محل اقامت خود یعنی اسکاتلند بازگشته اند، و آن یک رئیس قبیله ی ناخوشایند می باشد که در محلی پنهان شده است. این کاراکتر مرموز، یک دختر را در روز ازدواجش ربوده، اکنون این وظیفه مرغ های دیوانه است که ماجراجوئی جدیدی را برای پیدا کردن او در پیش بگیرند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crazy Chicken Strikes Back را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

crazy-chicken-strikes-back1 crazy-chicken-strikes-back2

 

crazy-chicken-strikes-back3 crazy-chicken-strikes-back4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 98/ME/2000/XP
Processor: Pentium III 700 MHz
Memory: 256 MB RAM
Graphics:
DirectX: Version 8.1
Storage: 600 MB Available Space
Additional Notes: DirectX 8.1

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 105 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR