دانلود بازی Lara Croft GO برای PC

دانلود بازی Lara Croft GO برای PC

 

دانلود بازی Lara Croft GO برای کامپیوتر

| بازی لارا کرافت گو |

| نسخه RELOADED |

 

Lara Croft GO بازی جدیدی در سبک ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Square Enix Montréal ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت ها انتظار و عرضه نسخه اندرویدی بازی محبوب لارا کرافت گو، نسخه کامپیوتری این بازی رایانه ای نیز عرضه گردید. شاید اولین سوالی که در مورد این شخصی پیش می آید تاریخچه ی او باشد، لارا کرافت، نام کاراکتری اصلی بازی کامپیوتری توم ریدر است، دختری باهوش که در قالب یک قهرمان داستانی، در انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری مختلفی حضور داشته و ماجراجوئی های بسیاری را آغاز می کند. این بار در بازی کامپیوتری لارا کرافت گو، شما ماجراجوئی جذاب و سرگرم کننده ای را در دنیاهای باستانی آغاز خواهید کرد. لارا، به عنوان کاراکتر قهرمان این بازی، ماجراجوئی جدید را در سبک سری بازی های رانر یا دوندگی آغاز می کند که پازل های متنوعی را برایتان در نظر خواهد داشت. دنیایی باستانی و فراموش شده در پیش روی شماست و شما می بایست با نقش آفرینی در قالب کنترل کاراکتر لارا، پازل های بازی را پشت سر بگذارید.

ماجراجوئی شما در ویرانه هایی که در دوره ای از تاریخ دارای تمدنی پیشرفته بوده اند آغاز و تا کشف اسرار پر هیجان و افسانه ی ملکه ی زهر ادامه خواهد داشت. سازندگان بازی لارا کرافت گو، پیش تر با عرضه بازی محبوب و پر طرفدار Hitman GO، موفقیتی مثال زدنی را کسب کردند و سپس اقدام به عرضه این بازی کردند، اکنون با عرضه نسخه کامپیوتری، سعی بر آن دارند تا توجه گیمرهای کامپیوتری را نیز به شاهکار جلب نمایند. امکان تجربه یک محور داستانی بسیار قدرتمند، موزیک پس زمینه جذاب، مبارزه با دشمنان شوم، غلبه بر انواع تله ها و موانع، جمع آوری ابزارهای باستانی و امکان آنلاک کردن لباس های جدید برای لارا از مهم ترین ویژگی های این بازی کامپیوتری به شمار می روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Lara Croft GO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

lara-croft-go1 lara-croft-go2

 

lara-croft-go3 lara-croft-go4

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU, Q6600  @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 1 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 310
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 10 Pro 64-bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3450 CPU @ 3.10GHz (4 CPUs), ~3.1GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 12
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.02 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR