دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

دانلود بازی Industry Giant 2 برای PC

 

دانلود بازی Industry Giant 2 برای کامپیوتر

| بازی غول صنعت 2 |

| نسخه PROPHET |

 

Industry Giant 2 بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2015 توسط United Independent Entertainment GmbH ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اکنون شما این فرصت را دارید که به بزرگ ترین قدرت اقتصادی تبدیل شوید ! رونق اقتصادی، سقوط بازار سهام، بحران نفت، رونق، پیروزی و… از جمله مواردی است که در این بازی با آنان دست و پنجه نرم خواهید کرد، شما بازی را در سال 1900 میلادی با مقدار اندکی پول، اما جاه طلبی های بسیار زیاد آغاز می کنید و این توانایی را دارید که با تصمیمات سرنوشت ساز خود، به بزرگ ترین امپراطوری کسب و کار صنعتی تبدیل شوید.

به عنوان مثال تصمیم گیری هایی حیاتی از جمله اینکه چه کالاهایی باید به تولید برسند بر عهده شماست، همچنین در این فرآیند می بایست به تهیه مواد اولیه و تحوه حمل و نقل آنان نیز فکر کرده باشید. همه چیز به شما بستگی دارد، شما می توانید یک مزرعه کوچک را با کسب و کاری کوچک راه اندازی کنید و یا با راه اندازی یک امپراطوری بزرگ، کلیه فرآیندهای مرتبط با مواد غذایی را به انحصار خود درآورید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Industry Giant 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

industry-giant-21 industry-giant-22

 

industry-giant-23 industry-giant-24

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 10
Processor: Intel Pentium 4 or Comparable
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 128 MB Graphics Card
DirectX: Version 8.1
Storage: 2 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 984 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR