دانلود Runtime GetDataBack Pro 5.63 + Portable – نرم افزار ریکاوری اطلاعات

دانلود Runtime GetDataBack Simple 3.10 + Portable - نرم افزار ریکاوری اطلاعات

 

دانلود Runtime GetDataBack

| نرم افزار ریکاوری اطلاعات |

 

Runtime GetDataBack Pro 5.63 + Portable نام نرم افزاری جدید، ساده و بسیار مفید به منظور بازگردانی اطلاعات از دست رفته شماست. اگر شما هم از محیط های پیچیده در نرم افزارهای ریکاوری به ستوه آمده و به دنبال نرم افزاری بسیار ساده در این زمینه هستید، ما به شما Runtime GetDataBack Simple را پیشنهاد می کنیم. برنامه نویسان نرم افزاری که هم اکنون پیش روی شماست، حاصل سال ها دهه ها تحقیق و پژوهش در زمینه ریکاوری اطلاعات را با جدیدترین تکنولوژی ها ترکیب کرده و این نرم افزار را در اختیار شما قرار داده اند. به کمک این برنامه می توانید، انواع داده های حذف شده خود را از درایوهایی با فرمت های NTFS, FAT در زمانی کوتاه بازیابی نمایید.

کافیست این برنامه را دانلود و نصب کنید، حال به ساده ترین شیوه ممکن قادر هستید تمامی داده های حذف شده تان را با شانسی بسیار بالا ریکاوری کنید. مهم نیست که شما داده های خود را به چه شکلی از دست داده باشید، چه فایل ها به صورت تصادفی حذف شده باشند یا ویروسی شدن سیستم باعث از بین رفتن آنان باشد این برنامه قادر به بازگردانی اطلاعات شماست، حتی اگر دیسک شما به کلی فرمت و یا دوباره پارتیشن بندی شده باشد به کمک Runtime GetDataBack Simple  می توانید حتی پارتیشن های از بین رفته را نیز بازیابی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Runtime GetDataBack را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Runtime GetDataBack :

– پشتیبانی کامل از فایل فرمت های ویندوز و لینوکس از جمله NTFS, FAT12, FAT16, FAT32, exFAT, EXT2, EXT3, EXT4

– قابلیت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده با فرمت هایی متنوع

– امکان ریکاوری آهنگ ها، تصاویر، ویدیوها، فایل های متنی، فایل های فشرده

– سازگاری با انواع دیسک های ذخیره سازی هارد دیسک، مموری کارت، فلش مموری

– قابلیت پیش نمایش فایل های بازیابی شده پیش از ذخیره سازی

– امکان ریکاوری اطلاعات از دیسک های فرمت شده

– امکان بازیابی پارتیشن های از دست رفته

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR