دانلود M Icon Editor 3.05 + Portable – نرم افزار ویرایش حرفه ای آیکون

دانلود M Icon Editor 3.05 + Portable - نرم افزار ویرایش حرفه ای آیکون

 

دانلود M Icon Editor

| نرم افزار ویرایش حرفه ای آیکون |

 

M Icon Editor 3.05 + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی، به منظور ویرایش حرفه ای آیکون های شما در محیط سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار ضمن سازگاری کامل با امکان ساخت و ویرایش آیکون در انواع سیستم عامل های Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10، از ویژگی شیشه ای بودن آیکون ها نیز پشتیبانی کامل داشته و یک محیط حرفه ای را برای کار بر روی آیکون ها در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که آیکون هایی با ماکزیمم سایز 768×768 را برای ویندوز 10 طراحی کنید.

اگر شما نیز از توسعه دهندگان نرم افزارهای کامپیوتری هستید و می خواهید یک آیکون را برای اپلیکیشن خود طراحی کنید، نرم افزار M Icon Editor قادر است در این زمینه به بهترین شکل ممکن ایفای نقش کند. این نرم افزار تمام آنچه را که برای طراحی یک آیکون نیاز داشته باشید را در اختیار شما می گذارد تا بهترین طرح ها را به کمک آن ایجاد کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار M Icon Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار M Icon Editor :

– امکان ساخت و ویرایش آیکون ها با سایز های استاندارد و یا سایزهای شخصی سازی شده

– امکان طراحی و ویرایش آیکون برای انواع سیستم عامل های Windows XP/7/8/10

– امکان ساخت آیکون با انواع فایل های BMP, JPEG, GIF, TIFF و PNG

– قابلیت تهیه خروجی در انواع فرمت های BMP, JPEG, GIF, TIFF و PNG

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR