دانلود Advanced Desktop Locker Professional Edition 6.0 – نرم افزار قفل دسکتاپ ویندوز

دانلود Advanced Desktop Locker Professional Edition 6.0 - نرم افزار قفل دسکتاپ ویندوز

 

دانلود Advanced Desktop Locker Professional Edition

| نرم افزار قفل دسکتاپ ویندوز |

 

Advanced Desktop Locker Professional Edition 6.0 ان میک نرم افزار جدید و ساده، به منظور محافظت حرفه ای از دسکتاپ سیستم عامل ویندوز است. به کمک این برنامه شما می توانید با یک کلیک ماوس، صفحه دسکتاپ خود را قفل کرده و از آن محافظت کنید. به کمک این برنامه، هیچ کاربری به جز شما، نمی تواند به دسکتاپ و فایل های شخصی تان دسترسی پیدا کند، اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که سیستم کامپیوتری تان را با سایر اعضای خانواده به اشتراک گذاشته اید، احتمالاً برایتان لازم و ضروری است که از دسترسی به فایل های شخصی تان جلوگیری کرده و امنیت آنان را تضمین کنید.

Advanced Desktop Locker به شما این امکان را می دهد که بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود رمزهایی قدرتمند قرار دهید و به ازای هر کلیک روی دسکتاپ، یک مسیج اختصاصی را به نمایش بگذارید. این برنامه قادر است کلیک های ماوس را ضبط کرده و رمزهای شانسی ای را که کاربران برای دسترسی به سیستم وارد می کند را به شما نمایش دهد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار 160WiFi را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Advanced Desktop Locker :

– جلوگیری از دسترسی به دسکتاپ کامپیوتر با یک کلیک

– امکان ساختن یک دسکتاپ مجازی

– امکان اجرای ADL همزمان با بالا آمدن ویندوز

– جلوگیری از دسترسی سایر افراد به محیط دسکتاپ ویندوز

– جلوگیری از عملکرد کلید های CTRL+ALt+Del, Alt+F4

– تهیه گزارش از فعالیت های سایر افراد و کلیک های ماوس

– امکان نمایش مسیج اختصاصی بر روی دسکتاپ قفل شده

– امکان تعریف پسورد برای تغییر دادن تنظیمات برنامه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR