دانلود MultiClipBoardSlots 1.01 + Portable – نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

دانلود MultiClipBoardSlots 1.01 + Portable - نرم افزار مدیریت کلیپ بورد

 

دانلود MultiClipBoardSlots

| نرم افزار مدیریت کلیپ بورد |

 

MultiClipBoardSlots 1.01 + Portable نام نرم افزاری جدید و کاربردی، برای افرادی است که روزانه به طور مداوم از سیستم کامپیوتری شان استفاده می کنند. همانطور که می دانید، حافظه کلیپ بورد در واقع محلی است که شما داده های خود را در آن کپی می کنید. به عنوان مثال وقتی که شما یک متن یا تصویر را در ویندوز کپی می کنید (Ctrl + C)، این محتوا در حافظه ای به نام کلیپ بورد به صورت موقت ذخیره می گردد و زمانی که آن را Paste می کنید، محتویات کلیپ بورد در محل مورد نظر شما قرار می گیرد. اما همانگونه که احتمالا متوجه شده اید، حافظه کلیپ بورد محدود است و در یک زمان فقط می تواند یک کپی یا کات را در خود نگهداری کند. اگر دوست دارید که بتوانید در یک زمان چندین فایل، تصویر یا متن را در کلیپ بورد نگهداری کرده و در هر لحظه امکان Paste کردن آنان به صورت مجزا را داشته باشید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

MultiClipBoardSlots به شما این امکان را می دهد که چندین اسلات مختلف را تا تعداد حداکثر 10 عدد در کلیپ بورد تعریف کنید و برای کپی و Paste کردن هریک از آنان، از شرتکات های مخصوص این برنامه استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید برای کلیدهای Ctrl+1، عمل کپی کردن تصویر را انجام دهید، برای کلیدهای Ctrl+2 عمل کپی کردن یک متن را انجام دهید و در هرزمان، با فشردن کلیدهای Alt+1 یا Alt+2، محتوای دلخواه خود را بهصورت مجز در محلی دیگر Paste کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MultiClipBoardSlots را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MultiClipBoardSlots :

– حجم بسیار اندک در مقابل کارکرد بسیار دقیق

– امکان تعریف انواع شرتکات ها برای عملکرد کپی و پیست

– قابلیت تعریف چندین اسلات مختلف برای کلیپ بورد

– مدیریت بهتر کلیپ بورد در ویندوز

– افزایش سرعت کار در ویندوز

– جلوگیری از پاک سازی محتوای قبلی کلیپ بورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR