دانلود بازی Metal Tales Fury of the Guitar Gods برای PC

دانلود بازی Metal Tales Fury of the Guitar Gods برای PC

 

دانلود بازی Metal Tales Fury of the Guitar Gods برای کامپیوتر

| بازی داستان های متال: خشم خدایان گیتار |

| نسخه PLAZA |

 

Metal Tales Fury of the Guitar Gods بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2016 توسط Nuberu Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ساز گیتار، یکی از مهم ترین سازها در میان گروه های متال است، اگر شما نیز از علاقمندان به این ساز محبوب و پرطرفدار هستید، شما را به یک بازی جذاب و اکشن دعوت می کنیم، جایی که شما می توانید با گیتار الکتریک خودتان تیر اندازی کنید ! در این بازی شما می بایست که با نفرین موجود مبارزه کرده و برادران خود را در گروه متال از بند شیطان همیشگی آن رها سازید. 

هریک از بزرگان در کاراکترهای این بازی، سبک منحصر به فرد خود را در متال دارند که از جمله آنان می توان به کاراکترهای Black Metal Boss, Death Boss, Heavy Metal Boss اشاره کرد. تعداد 8 خدای متال در این بازی حضور دارند که شما در روند تکمیل بازی آنان را ملاقات خواهید کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Metal Tales Fury of the Guitar Gods را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

metal-tales-fury-of-the-guitar-gods1 metal-tales-fury-of-the-guitar-gods2

 

metal-tales-fury-of-the-guitar-gods3 metal-tales-fury-of-the-guitar-gods4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.06 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR