دانلود Gihosoft Android Data Recovery 8.2.1 – بازیابی اطلاعات گوشی های اندروید

دانلود Gihosoft Android Data Recovery 7.0.5 - بازیابی اطلاعات گوشی های اندروید

 

دانلود Gihosoft Android Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات گوشی های اندروید |

 

Gihosoft Android Data Recovery 8.2.1 نام نرم افزاری است که به شما کاربران عزیز این قابلیت را می دهد که بتوانید اطلاعات حذف شده تان را از گوشی ها و تبلت های اندرویدی، در نهایت سادگی ریکاوری نمایید. این نرم افزار ضمن سازگاری کامل از انواع اطلاعات از جمله تصاویر، موزیک ها، ویدیوها، اسناد متنی، شماره تلفن ها، مسیج ها و …، ساده ترین روش برای ریکاوری اطلاعات حذف شده از دستگاه های اندرویدی را به شما پیشنهاد می دهد. اگر شما نیز به تازگی، دسته از اطلاعات خود را به طور ناگهانی از دست داده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که با نرم افزار Gihosoft Android Data Recovery، همه ی داده های خود را به سادگی بازگردانی کنید؛ از این رو هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت !

فرقی نمی کند که گوشی یا تبلت اندرویدی شما، ساخت کمپانی هایی از جمله Samsung, HTC, LG, Sony, Motorola, Google یا … باشد، در هر صورت این نرم افزار با الگوریتم های پیشرفته ی خود، قادر است داده های شما را به خوبی بازیابی نماید. طرز کار این برنامه تنها در 3 قدم مختلف خلاصه می شود، تنها کافیست دستگاه خود را به سیستم متصل کنید و با آغاز اسکن، پیش نمایش داده های خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل با انتخاب آنان و تعیین مسیر خروجی، داده های خود را ریکاوری کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Gihosoft Android Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gihosoft Android Data Recovery :

– بازیابی اطلاعات حذف شده از انواع اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی

– سادگی در استفاده و دارا بودن رابط کاربری زیبا و کاربر پسند

– سازگاری کامل با فایل های مالتی مدیا، فایل های داکیومنت، دیتابیس ها و …

– پشتیبانی کامل از دستگاه های اندرویدی ساخت شرکت های Samsung, HTC, Motorola, Sony, Google, LG, Huawei و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR