دانلود Gihosoft iPhone Data Recovery 3.0.7 – بازیابی اطلاعات دستگاه های اپل

دانلود Gihosoft iPhone Data Recovery 3.0.7 - بازیابی اطلاعات دستگاه های اپل

 

دانلود Gihosoft iPhone Data Recovery

| نرم افزار بازیابی اطلاعات دستگاه های اپل |

 

Gihosoft iPhone Data Recovery 3.0.7 نام نرم افزاری جدید و بسیار قدرتمند، به منظور بازگردانی اطلاعات حذف شده از قبیل تصاویر، موزیک ها، ویدیوها، شماره تلفن ها، پیامک ها، یادداشت ها و … از دستگاه های iPhone/iPod touch/iPad است. این نرم افزار ضمن پشتیبانی کامل از موقعیت های مختلف از دست دادن اطلاعات، الگوریتم های مختلفی را برای مواقعی همچون از دست رفتن ناگهانی داده ها، از دست رفتن داده ها بر اثر ریستور و یا جیلبریک و … در اختیار کاربر قرار می دهد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیبا و کاربر پسند طراحی گردیده، به گونه ای که هر کاربری به آسانی می تواند اطلاعات از دست رفته خود را بازگردانی نماید.

اگر شما هم به تازگی دسته ای از اطلاعات مهم خود را از گوشی آیفون و یا تبلت آیپد از دست داده اید، ما برای ریکاوری اطلاعات، Gihosoft iPhone Data Recovery را به شما پیشنهاد می دهیم. این نرم افزار با جدیدترین مدل های دستگاه های آیفون، آیپادتاچ و آیپد و سیستم عامل iOS سازگاری کامل داشته و شما را قادر می سازد در کوتاه ترین زمان اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Gihosoft iPhone Data Recovery را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gihosoft iPhone Data Recovery :

– بازیابی شماره تلفن ها، گزارشات تماس و مسیج ها

– بازیابی سوابق چت در WhatsApp/Viber

– بازیابی کامل محتویات گالری (تصویر و فیلم)

– بازیابی یادداشت ها، تقویم و یادآور

– پشتیبانی کامل از بک آپ آیتونز و آی کلود

– سازگاری کامل با انواع مدل های آیفون از جمله : iPhone: iPhone 7/7 Plus, SE, iPhone 6S/6S Plus, iPhone 6/6 Plus, iPhone 5S/5C/5, iPhone 4S/4, iPhone 3GS

– سازگاری کامل با انواع مدل های آیپادتاچ از جمله : iPod Touch: iPod touch 6/5/4

– سازگاری کامل با انواع مدل های آیپد از جمله : iPad: iPad Pro, iPad Air 2, iPad Air, iPad Mini 4/3/2, the New iPad, iPad/iPad 2/3/4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR