دانلود TweakBit PCBooster 1.8.4.4 – نرم افزار افزایش کارایی سیستم

دانلود TweakBit PCBooster 1.7.3.0 - نرم افزار افزایش کارایی سیستم

 

دانلود TweakBit PCBooster

| نرم افزار افزایش کارایی سیستم |

 

TweakBit PCBooster 1.8.4.4 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند است که با اعمال برخی بهینه سازی ها و تغییرات، کارایی سیستم کامپیوتری شما را در حین کار به شکل قابل ملاحظه ای افزایش می دهد. این نرم افزار می تواند با اعمال برخی تغییرات جادویی، بهره وری سیستم را در حین اجرای بازی های کامپیوتری و یا نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و ... افزایش دهد. TweakBit PCBooster مجموعه ای از پروفایل های از پیش آماده شده را در خود جای داده تا با انتخاب هریک از آنان، بتوانید سریعاً کارایی سیستم را برای مواقع خاص افزایش دهید.

به عنوان مثال این نرم افزار دارای پروفایل هایی از قبیل Home, Work و Game می باشد. در پروفایل Home، این نرم افزار بالاترین میزان بهره وری را در حین تماشای ویدیوها و یا کارهای خانگی برای شما فراهم می آورد. در پروفایل Work، این نرم افزار در حین کار با نرم افزارهای اداری و ویرایش متن، سیستم شما را بهینه سازی می کند. در پروفایل پرطرفدار Game، نرم افزار TweakBit PCBooster میزان بهره وری از قدرت سخت افزاری سیستم شما را مختص نیاز بازی کامپیوتری مورد نظرتان افزایش می دهد و بدین ترتیب بهترین تجربه از این بازی کامپیوتری را برایتان به ارمغان می آورد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TweakBit PCBooster را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TweakBit PCBooster :

– افزایش توانایی و کارایی سیستم در حین اجرای وظایف خاص

– استفاده بهینه از امکانات سخت افزاری

– دارا بودن پروفایل های از پیش آماده شده و کاربردی

– متناسب برای زمان های تماشای فیلم، کار بر روی اسناد متنی و بازی های کامپیوتری

– امکان شخصی سازی پروفایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR