دانلود بازی Mekazoo برای PC

دانلود بازی Mekazoo برای PC

 

دانلود بازی Mekazoo برای کامپیوتر

| بازی حیوانات مصنوعی |

| نسخه CODEX |

 

Mekazoo بازی جدیدی در سبک ماجرایی و پلتفرمر می باشد که در سال 2016 توسط The Good Mood Creators ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. Mekazoo یک بازی 2 بعدی جدید در سبک پلتفرمر است که با شبیه سازی گیم پلی ساده و روان، مجموعه ای از حیوانات مکانیکی را در محیطی پر جنب و جوش و 3 بعدی به تصویر می کشاند. در هر لحظه از این بازی، شما کنترل یک جفت از این حیوانات مصنوعی و مکانیکی را به دست می گیرید و می توانید متناسب با توانایی های منحصر به فرد آنان، در محور داستانی بازی پیشروی کنید.

رمز و رازهای مخفی بسیاری در دنیای Mekazoo برای اکتشاف وجود دارد، بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر شما هم از طرفداران سری بازی های کلاسیک دهه 90 میلادی هستید، این بار می توانید یکی از عناوین موفق و لذت بخش آن را با محیط گرافیکی کاملا به روز و جذاب تجربه کنید. داستان بازی حول محور 5 حیوان مختلف به صورت مکانیکی پیشروی می کند که با استفاده از آنان می توانید مرحله ها را پشت سر بگذارید. در یک زمان، فقط یکی از این کاراکترها بر روی صفحه نمایش ظاهر می شوند و شما امکان کنترل همین کاراکتر را خواهید داشت، زمانی که برای اولین بار بازی را آغاز می کنید، اولین مراحل را با حیواناتی از پیش تعیین شده باید به اتمام برسانید، اما رفته رفته می توانید این انتخاب ها را خودتان تعیین کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mekazoo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

mekazoo1 mekazoo2

 

mekazoo3 mekazoo4

 

mekazoo5 mekazoo6

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

    OS: Windows 7 32/64 bit
Processor: i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 570
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

    OS: Windows 7 32/64 bit
Processor: i7-4770
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–    فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و نصب کنید.

–    هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–    کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–    در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.78 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR