دانلود PhotoFunia 4.0.2.0 – نرم افزار محبوب فوتو فانیا برای اندروید

دانلود PhotoFunia 4.0.2.0 - نرم افزار محبوب فوتو فانیا برای اندروید

 

دانلود PhotoFunia برای اندروید

| نرم افزار محبوب فوتو فانیا برای اندروید |

 

PhotoFunia 4.0.2.0 نام نرم افزاری محبوب و بسیار پرطرفدار، برای آن دسته از افرادی هستند که می خواهند با اعمال چند افکت جذاب، تصاویری ماندگار را خلق کنند. شما می توانید با اضافه کردن چند افکت ساده و در عین حال حرفه ای، تصاویر خود را جلوه ای جدید بخشیده و آنان را خاص نشان دهید. ساخت تصاویر کلاژ با فوتو فانیان تنها با طی چند قدم بسیار ساده قابل انجام است و به کارگیری قابلیت های آن، برای تمامی افراد با سنین مختلف امکان پذیر است. افکت های فوتو فانیا، بسیار پرطرفدار هستند، این نرم افزار با تعداد بیش از 50 میلیون دانلود از گوگل پلی، توانسته امتیاز میانگین 4.3 را از سوی کاربران به خود اختصاص دهد، اگر دوست دارید که تصویر خود را بر روی یک مجله هنری قرار دهید و یا چهره تان را در میدان تایمز ببینید، فوتو فانیا در خدمت شماست !

در فوتو فانیا، تعداد بسیاری از افکت های از پیش آماده شده وجود دارد که شما می توانید چهره خود را بر روی تک تک آنان امتحان کنید، به عنوان مثال شما می توانید چهره خود را در یک فضانورد قرار دهید و یا در موزه ها و یا تابلوهای هنری حضور پیدا کنید ! فوتو فانیان علاوه بر قابلیت های قرار دادن صورت بر روی سایر بدن ها، به شما این امکان را می دهد که با روشی بسیار ساده اسم خود را بر روی ماسه های کنار دریا بنویسید و یا این کار را به صورت گرافیتی هایی زیبا بر روی دیوار خیابان ها انجام بدهید. هم اکنون می توانید نرم افزار PhotoFunia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PhotoFunia :

– امکان قرار دادن چهره بر روی بدن سایر افراد

– دارا بودن مجموعه ای بسیار متنوع از افکت ها

– دارا بودن شخصیت هایی نظیر فضانورد، قرار دادن تصویر در کنار پادشاه کشورها، قرار دادن تصویر روی مجله و بیلبوردها

– امکان نقاشی گرافیتی تصاویر شما بر روی دیوارها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

photofunia1 photofunia2 photofunia3 photofunia4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR