دانلود DVD Drive Repair 2.0.3.1108 Final + Portable – حل مشکل ناپدید شدن درایو CD/DVD

دانلود DVD Drive Repair 1.0.2 Build 686 Final + Portable - حل مشکل ناپدید شدن درایو CD/DVD

 

دانلود DVD Drive Repair

| حل مشکل ناپدید شدن درایو CD/DVD |

 

DVD Drive Repair 2.0.3.1108 Final + Portable نام نرم افزاری کوچک و کم حجم، به منظور رفع مشکل ناپدید شدن درایو CD یا DVD در سیستم عامل ویندوز است. آیا شما نیز با مشکل ناپدید شدن آیکون درایو CD یا DVD خود رو به رو شده اید؟ آیا با جستجوهای فراوان، راه به جایی نبرده و موقتاً از استفاده از درایو CD/DVD خود صرف نظر کرده اید؟ ما برای شما نرم افزار ویژه ای را آماده کرده ایم ! مشکل ناپدید شدن درایو دیسک نوری در سیستم عامل ویندوز به دلایل مختلفی می تواند رخ دهد، اما تاکنون راهکار مناسبی برای رفع آن وجود نداشته است.

در بسیاری از مواقع گفته شده است که این مشکل، به دلیل یک خطای سخت افزاری و یا حمله ویروس ها رخ می دهد، در چنین مواردی شما قادر به مشاهده آیکون مربوط به درایو CD/DVD در مای کامپیوتر خود نیستید و همچنین اپلیکیشن های ویندوز، نمی توانند درایو شما را پیدا کنند. تاکنون راهکارهای ارائه شده برای رفع ین مشکل در تعویض ویندوز یا استفاده از سیستم ریستور خلاصه میشد، اما به کمک نرم افزار DVD Drive Repair شما این مشکل را به گونه ای بسیار ساده تر حل می کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار DVD Drive Repair را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار DVD Drive Repair :

– رفع مشکل عدم نمایش درایو CD/DVD در مای کامپیوتر

– ساده ترین راهکار برای رفع مشکل ناپدید شدن درایو دیسک نوری

– عدم نیاز به دستکاری رجیستری ویندوز

– قابلیت ریست کردن تنظیمات اتوران دیسک های CD/DVD

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR