دانلود MyPC 9.6.0.5 + Portable – بررسی دقیق ویژگی های سخت افزاری سیستم

دانلود MyPC 9.5.0.2 + Portable - بررسی دقیق ویژگی های سخت افزاری سیستم

 

دانلود MyPC

| بررسی دقیق ویژگی های سخت افزاری سیستم |

 

MyPC 9.6.0.5 + Portable نرم افزاری ساده و کم حجم، به منظور نمایش اطلاعاتی مفید و دقیق از سخت افزار سیستم های کامپیوتری شماست. اگر شما به دنبال روشی جهت مشاهده دقیق و کامل اطلاعات سخت افزاری خود در قالب یک محیط زیبا و کاربرپسند هستید، ما به شما نرم افزار MyPC را پیشنهاد می کنیم. MyPC قادر است اطلاعاتی کامل را از پردازنده، بایاس، نمایشگر، حافظه رم و … در اختیار شما قرار دهد. فرقی نمی کند که سیستم کامپیوتری شما دسکتاپ باشد یا لپ تاپ، در هر دو حالت این برنامه به شما کامل ترین جزئیات مربوط به کامپیوتر را نمایش خواهد داد.

این نرم افزار کارکرد خود را در 3 قسمت عمده تقسیم کرده است. در بخش اول شما قادر هستید اطلاعاتی کامل را از سیستم عامل، نحوه فعال سازی، آی پی شبکه، نسخه سرویس پک ویندوز، وضعیت آپدیت های آنلاین، مشخصات مادربرد، پردازنده، رم و … را مشاهده کنید. قسمت دوم این نرم افزار را بخش کنترل تشکیل می دهد، در بخش کنترل شما به تنظیمات کاربران سیستم، وضعیت فایروال، استفاده از سیستم ریستور، مشاهده کلیپ بورد و مدیریت محتوای آن و بسیاری دیگر از این قبیل تنظیمات دسترسی و کنترل دارید. قسمت سوم این نرم افزار، شامل ابزارهایی جهت پاک سازی، دیفراگ، خالی کردن سطل زباله، از بین بردن ردپاها، فایل های موقت و تاریخچه مرورگرهای وب جهت افزایش سرعت کارکرد و پایداری سیستم است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MyPC را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MyPC :

– مشاهده اطلاعات دقیق سخت افزار و نرم افزار سیستم

– مشاهده وضعیت رم، مادربرد، پردازنده، هارد دیسک و … به همراه مدل ساخت، شرکت سازنده و …

– نمایش آی پی شبکه و کنترل فعالیت های تحت شبکه

– نمایش مشخصات بایاس

– بررسی ویژگی ها و تنظیمات فایروال، کاربران سیستم، کنترل کلیپ بورد و …

– پاک سازی فایل های غیر ضروری سیستم، فایل های موقت، تاریخچه مرورگرها و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 + 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR