دانلود Perfect App Lock Pro 7.3.2 – قفل کردن اپلیکیشن ها در اندروید

دانلود Perfect App Lock Pro 7.3.2 - قفل کردن اپلیکیشن ها در اندروید

 

دانلود Perfect App Lock Pro برای اندروید

| نرم افزار قفل کردن اپلیکیشن ها در اندروید |

 

Perfect App Lock Pro 7.3.2 یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی مارکت اندروید است که در رده بندی گوگل پلی، در لیست 20 اپلیکیشن برتر قرار گرفته است. Perfect App Lock Pro با بیش از 100 هزار دانلود، توانسته امتیاز 4.5 از 5 را در مارکت به خود اختصاص دهد و این نشان از رضایت درصد بسیاری از کاربران دارد. به کمک این برنامه شما می توانید از اپلیکیشن های خود با رمزهایی قوی و یا پترن های دلخواه محافظت کنید تا دیگر بدون وارد کردن آنان، امکان دسترسی از آنان محدود شود. به عنوان مثال شما می توانید توسط این برنامه، برای ورود به گالری تصاویر، ویدیوها، پیامک ها، تماس ها، شماره تلفن ها، باز کردن انواع برنامه ها و بازی ها رمز قرار دهید و از حریم خصوصی خود به خوبی محافظت کنید.

شما همچنین می توانید انواع نرم افزارهای ارتباطی و یا قابلیت های اصلی گوشی تان را با رمزهای دلخواه خود محافظت کنید که از جمله آنان می توان به Whatsapp, Facebook, Twitter, Skype, SMS, Email, Pictures, Camera, USB Connection, Calendar, Messenger و … اشاره نمود. هم اکنون می توانید نرم افزار Perfect App Lock Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Perfect App Lock Pro :

– امکان قفل کردن انواع اپلیکیشن ها با رمز و یا پترن

– امکان بستن قابلیت چرخش خودکار برای اپلیکیشن های دلخواه شما

– تهیه تصویر سلفی پس از 3 بار اشتباه وارد کردن پسورد

– قابلیت قفل کردن امکاناتی همچون WiFi, 3G Data, Bluetooth, Sync, USB

– امکان قفل کردن Home Screen, Lock Outgoing Calls, Lock Incoming Calls, Lock App Install/Uninstall

– امکان تعریف پسورد عددی، حروفی، پترن و یا حرکتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

perfect-app-lock-pro1 perfect-app-lock-pro2 perfect-app-lock-pro3 perfect-app-lock-pro4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR