دانلود SoftPerfect RAM Disk 4.1.1 – ساخت دیسک مجازی در حافظه رم

دانلود SoftPerfect RAM Disk 4.0.0 - ساخت دیسک مجازی در حافظه رم

 

دانلود SoftPerfect RAM Disk

| نرم افزار ساخت دیسک مجازی در حافظه رم |

 

SoftPerfect RAM Disk 4.1.1 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند، با قابلیت بازدهی بسیار بالا، برای حافظه رم سیستم کامپیوتری شماست. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که یک دیسک کامل را به طور مجازی در حافظه رم بسازید و بدین ترتیب سرعت انجام فعالیت های مختلف را تا حد قابل ملاحظه ای افزایش دهید. از آنجا که حافظه رم کامپیوتر، دارای سرعت بسیار بسیار بالاتری نسبت به هارد دیسک است، سیستم عامل ویندوز نگهداری موقت داده ها را در این حافظه انجام می دهد. اما در این مطلب از سایت یاس دانلود، می خواهیم شما را با نرم افزاری آشنا کنیم که با نگهداری بخشی از داده های خود در حافظه رم، این سرعت را به معنای واقعی حس کنید.

این نرم افزار یک حافظه مجازی را در حافظه رم ایجاد می کند که توسط ویندوز اکسپلورر و سایر اپلیکیشن ها قابل دستیابی است. این حافظه مجازی به شما این امکان را می دهد که با داده های موقت با سرعت بسیار بالاتری کنید. ویندوز و اپلیکیشن های کنار آن، معمولا از حافظه رم برای استفاده هایی موقت در زمان هایی بسیار کوتاه استفاده می کنند، از این رو در بسیاری از مواقع این حافظه کاملا آزاد است، ما به شما راهکاری را پیشنهاد می کنیم که از این فضا به نحو احسن استفاده ای مفید کنید ! هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار SoftPerfect RAM Disk را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار SoftPerfect RAM Disk :

– پشتیبانی از هرتعداد حافظه رم و نمایش دقیق آنان

– سازگاری نامحدود از مقدار رم در ویندوز های 64 بیتی و مقدار 3.5 گیگابایت در ویندوزهای 32 بیتی

– دارا بودن رابط کاربری زیبا و کارکرد بسیار آسان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR